標題:

請問工聯會馬頭涌道50號點去

發問:

秀茂坪去土瓜灣馬頭涌道50號搭咩車去最方便最好最平? 剛才接到電話收左我啦,好開心呀! 另外請問有冇人同我一樣報讀左初級美容師(國家職業資格)課程,我5月24日上堂. 如果邊個係我同學仔請打聲招呼呀~~~我好緊張呀!好期待.

最佳解答:

93k,宝林-旺角鉄路站,經過土瓜灣馬頭涌道50號门口! 11x,但要在土瓜灣道落,行好遠,但回程又經過土瓜灣馬頭涌道50號门口,咁奇怪!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

恭喜! *********************************** ☆★佛誕假期短期展銷黃金檔期★☆ 粉嶺商場車仔檔,無需按金,適合作散 貨、測試產品市場反應。短租3天($900起) www.rainbowegg.com Raymond@rainbowegg.com
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()