close
標題:

村屋,凌晨4;50:-600 放狗

發問:

本人居住於粉嶺一相連村屋, ,最近隔鄰租住了一對夫婦,凌晨4;50:-600 ,)每次帶一頭狼狗出外共三次,他共養了三大頭,(每當他們開窗或門即嗅到我要關上窗),(日間甚小放狗),留家的2頭就嘈過不停引至村內其他的狗也一起亂吠不停至6;-00 ,現想請敎各位我可向那方投訴 嗎? 謝謝各位 更新: 謝謝各位,現找個機會同佢講,再試渔農處會不會受理這類投訴作後傋,吴該晒各位

最佳解答:

你可以去漁農個到投lo 不過大部份都唔成功 我想問下你 點解佢地每當他們開窗或門即嗅 你就要關上窗??? 如果你覺得個三隻大狗嘈到你 你可以去漁農投訴架 你試試都得阿 因為我親戚有人住村屋 佢對面都有幾隻大狗 係好嘈... 不如 你 第一步 : 你同佢地講 唔好意思 我覺得你隻狗好嘈 我e個說話唔係惡意... 但係唔該牙 真係好嘈架... 如果真係唔得 你真係要去漁農投訴 希望可以幫到你去投訴啦

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

深宵噪音, 環境衛生(臭味), 可向食環署投訴, tel: 1823, 或報警求助. 2011-08-18 20:36:00 補充: 真係唔關 漁護署 事wor. 除非你投訴 狗隻未領狗牌, 狗隻冇上狗繩閒蕩 等 係同漁護署投訴.|||||我唔知如果你向漁農自然護理署投訴, 佢哋會唔會受理, 不過你可以嘗試吓. 可參考漁護處網頁, 網址係: http://www.afcd.gov.hk
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()