close
標題:

Chloe (英文名)

發問:

Chloe點讀架? 你地think Chloe點呀? 好唔好聽? 有咩意思呢? 若中一用,好聽嗎? 有冇d係岩中一用ge英文名呢? 唔該哂大家~!! 更新: Sharon同Shirley好唔好聽呢?? 同我想知點讀!!thx

最佳解答:

Chloe 讀 Clo , ee 兩個音。Clo 配不到廣東話音韻,但發音顯易, ee 則是讀 兒 音。 ================================================================= 該名在英語國家中頗受歡迎,美國統計在 4276 女仕當中有1137 人用,約佔 27%。 該名發音特別,使人有別緻回記的感覺,短而新詠,有異於一般常見用之英文名。取名最難是叫人記得你而又不落俗套。 名沿自古希臘女神,為繁榮,旺盛,奔放之意。 我實不知中一同學歡迎喜好,但你應知,我覺不錯,值 90 分。名字無分年齡介限,歷久常新,記憶猶存,不落俗套是至要。 但記著不要取可被簡稱的名字,如 Josephine 被改叫 Jo ,Cecilia 叫 Ceci,Angelina 叫 Ann 、Angie ,Valerie 叫 Val、Melanie 叫 Mel , Christine 叫 Chris 等。因此類名太長而撬口,怪不得人也。 Chloe 纖巧非凡,幾好。 ================================================================= Sharon 及 Shirley 太多人用 (Sorry, I mean out of Hong Kong,即在外國),Sh 發音有時會令某些人覺艱難,但只是我之感受,見仁見智 (I've lived in English speaking countries for 40 years so far)。 Sharon = Share Ron 音。 Shirley = Share 離 音。 =============================================================== 其實我不應教你用廣東話拼音,畢竟中、英發音押韻有別,但函授便要張就用了。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

讀咅: Clo e` 其實都幾好聽嘅,,不過好多人用囉.. 岩中一用嘅英文呀..你想咩字頭&幾多個音? (你話我聽先再幫你喇 =] ) *我都係讀緊中一,叫Regina. 希望幫到你! ;)|||||我都係叫呢個英文名-.-//其實都ok既 chloe讀音: co/兒 我六年班已經係呢個英文名._. 個個都叫我做co兒 我覺得有小小BB地 但都唔錯啦^^ 其實英文名冇分幾時用 只要自己鐘意同覺得好聽 咩名都可以。 例:兩個音: Alex (艾力斯) Andy (安地) Andrew (安祖) Admen (Add 文) Anson (安神) Audrian (Au drian) 三個音: Anthony (安藤尼) 四個音: Antonio (安東尼奧) (男仔) ______________________________________________________ W = Whisky T = Tango Y = Yankee S = Sorry G = Goody H = Hidy Z = Zizi X = Xenge V = Victoria W: Wendy Winnie T: Teresa Tina Tracy Y: Yvonne Yuki S: Splendora Sally Samantha Sarah Susan Stephanie Stephy Shirley Sophia Sophie G: Gloria Grace H: Hannah Helen Hilary V: Vanessa Victoria Vivien Virgina Vanice (女仔) ______________________________________________________ 希望幫到你..//|||||chole klo兒 我覺得初中用都ok,但f4開始好似有d.................|||||co e <<< 音 hope icanhelpu
arrow
arrow
    全站熱搜

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()