標題:

Please!!

發問:

唔該大家快d幫手找Today(eng)笛譜和播出來的音樂係唔係同中文歌詞一樣? 唔好比我參考資料 盡快盡快 更新: 有冇琴譜of (today)英文版??? 更新 2: 有歌詞,音樂符號

最佳解答:

GE DEDCGGFEG EC CDCB G# BA G# AB GE EEFEDCGGFE ABCD G# ABB GE DEDCGGFEG EC CDCB G# BA G# AB GE EEFEDCGGFE ABCD G# ABA CDEGED CBCACB AGABCG CEDCAD CDEGEDGDCECB AGABCG CEDCAD CC GC DECD EFEDCB GCDEDCD EFDCB GGGGGF EFFED EFGCEDCD EFBBC Today while the blossoms still cling to the vine 今天,當葡萄仍然豐盛 I'll taste your strawberries I'll drink your sweet wine 我將品嘗你的草莓,我將喝你的甜酒 A million tomorrows shall all pass away then I'll forget all the joy that is mine today 一百萬個明天將逝去,之後,我會忘記今天的歡欣 I'll be a dandy and I'll be a rover you'll know who I am by the songs that I sing 我會變成花花公子,亦會變為流浪者,你可從我歌聲認得我 I'll feast at your table I'll sleep in your clover who cares what tomorrow shall bring 我在你的飯桌響用美膳,我睡在你的 苜蓿,誰又會擔心明日將如何 Today while the blossoms still cling to the vine 今天,當葡萄仍然豐盛 I'll taste your strawberries I'll drink your sweet wine today 我將品嘗你的草莓,我將喝你的甜酒 I can't be contended with yesterday's glory I can't live on promises winter to spring 我不會因作天的光榮而滿足,不會因承諾渡過冬日,春天 Today is my moment and now is my story I'll laugh and I'll cry and I'll sing 今天屬於我,現在是我的故事,我笑,我哭泣,我歌唱

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()