close
標題:

點解放圖片入數碼相機之後, 係數碼相機度搵唔到?

發問:

我將自己電腦度d 圖片(唔係相片)放左入數碼相機之後, 係相機入面搵唔到d 圖, 但係我再check 張記憶卡d 圖真係係記憶卡入面(記憶卡有2個資料夾, 我放係影相個資料夾, 另外misc 個我唔知有咩用), 點樣先可以係相機度搵到d 圖 我架機型號係 panasonic FX-520, 上載人相機d 圖格式係jpg, 有d 咩要注意先可以係相機度顯示到d 圖呢? 好似圖片大細或者係檔案名之類? 更新: 我唔係要晒相, 係要放入去係相機入面睇

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

極大部份相機是無法看見的(聞說只有一、兩款相機能觀看),因為相機之jpg檔是附帶exif資料,如經電腦修改,這exif資料就會被消除,相機就無法閱讀該相片。這exif資料甚至記錄了相機型號,其他牌子之相機亦無法閱讀。 你如想觀看,只有使用電子相架來觀看。

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()