close
標題:

過左21日~仲未收到工傷賠償

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我o係9月2日收到勞工署寄比我既信~就話我既永久喪失工作能力既補償係$3314.40~~~咁封信寫到明~要o係21日內僱主要比呢筆錢我既~但我到10月21號都仲未收到~但我而家轉左工~~~我唔想同以前既僱主有爭拗~咁我除左可以搵律師之外~仲可以搵咩機構幫我追討呢?勞工署得唔得架???

最佳解答:

既然寫明永久喪失工作能力既補償係$3314.40 即係你呃工傷,你無事點會判你永久喪失工作能力 點會賠咁小錢 但是現在你可以隨時轉工,即係無事啦 你可以打電話問勞工署前僱主仲未比錢 勞工署會幫你跟進既

其他解答:

打電話比勞工處,勞工處會通知公司|||||上面位朋友發生甚麼事,甚麼呃工傷?賠咁少錢? 如果對問題不了解請勿胡亂猜測作答,否則祇會暴露自己知識貧乏而已! 若僱主未能於「僱員補償條例」定明的期限內支付補償金額,僱員可以聯絡勞工處《僱員補償科》作出申訴,勞工處會向僱主發出書面警告;但因為勞工處沒有審裁權力,如果僱主仍然拒絕支付,祇有將個案交由法院處理。 如有任何相關疑難,可瀏覽本人對其他工傷個案的解答: http://hk.knowledge.yahoo.com/my/my_answer?show=HA00528400 或直接網上來信查詢,能力範圍定必盡力解答!
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()