close
標題:

我即將16歲,是一名中四學生,急需一份兼職~

發問:

我即將16歲,是一名中四學生,因為家中有事,所以急需一份兼職~ 我平日需上學~ 兼職必需在旺角區... 星期五,六,日為佳~ 我真是十分緊急需要一份兼職... 我不要網上賺錢~ 請各位盡量幫忙~ 在下感激不盡><

最佳解答:

如果16歲....最好係去M記同KFC做...因為正當公司,好多LEE個年紀做PARTTIME都係綜揀做M記或者KFC,雖然人工唔高,但起碼信得過嘛!!!!如要在旺角區就更加請人啦,旺角咁旺,人流多,間間都貼住請人架~~~可以去試吓~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    文章標籤
    旺角
    全站熱搜

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()