標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

17歲女仔學空手道咩流派會好d

發問:

17歲女仔..唔怕體能訓練..因為本身打開籃球 學空手道咩流派會好d,我唔係力量型.. 松濤館流or剛柔流??定係有其他更好 係既話邊間教得好? 同埋各個流派既特色係點 邊種容易上手?? 唔該各路高手解答問題!! thx a lot! 希望搵到最岩自己既學 更新: 我唔係想減肥...唔該! 更新 2: 我住荃灣線

最佳解答:

我學剛柔流空手道... 比小小意見你... 如果你係想減肥而去學.. 而本身對空手道冇興趣的話... 拎去學既時間去跑步(或做其他帶氧運動)... 出黎既成效會相比你學空手道好... 如果真係想學的話我就建議剛柔流...

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()