標題:

我想問如個bb 到左(30 week)佢個頭仲未轉,咁會點??

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問如個bb 到左(30 week)佢個頭仲未轉,咁會點??

最佳解答:

不要擔心,有些bb會在36~37週先掉頭,只有百份之四bb會到生都唔掉頭,如果真係唔掉頭,只有兩個選擇,第一,醫生幫你按肚幫bb掉頭,但會有一定風險(因穿水或出血而早產,到時都係要立即開刀或按肚過程中bb心跳有可能會減慢約30秒),所以醫生都不會建議.第二,到38週時選擇剖腹生產(99%孕婦都選擇剖腹生產).

其他解答:

我生我個仔都係開刀架,個case都係同你一樣,我bb都係37週幾出世,現在都14個月有廿幾磅,幾健康啦,其實係可以醫生用手推幚bb轉,但未必一定轉到,亦可能轉的時間臍帶會"橋"到bb條頸,或者轉到落去,又會轉番上去,咁想點就由你自己決定嗱,其實順產就對媽咪好d,開刀就對bb好d,但如果你選擇開刀咁你坐月時進補就要小心d啦.小心傷口,祝你生個健康可愛的小寶寶!!! P.S.如果重有問題就E-MAIL比我,大家分享吓,希望可以幫到你啦 carol9786@yahoo.com.hk|||||其實唔需要擔心,除非BB過大,否則係生果時,BB都會自己轉個頭落去 我臨生之前覆診5次有4次BB個頭都冇轉落去,到最後第二次都冇轉,醫生仲話要人手轉佢,如果唔係就要開刀。不過我同我媽咪講完之後,佢就話BB係會轉黎轉去既,只係咁岩幾次去睇醫生佢都轉左上去姐,到生就會轉番落黎架喇。果然生之前真係轉左落黎,唔使開刀,順產 所以你而家都只係30週,仲有成10個星期既時間,真係唔使擔心,亦都唔好聽醫生講用人手移位將BB轉落去,一來佢手勢唔好會影響BB,一唔覺意BB被臍帶鈎住就大獲喇;二來距離生都仲有10個星期,若果佢轉完,生之前佢又轉番上去,咪攞黎搞 不過若果真係因為大得濟而轉唔到,都要等到最後一次檢查證實左係轉唔番落黎先會選擇開刀喇 放心啦,佢應該會識自己轉既~
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()