close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有個朋友犯左盜竊,多數點罰,初犯(45歲左右)急

發問:

我有一個朋友係前日係惠康犯左盜竊,偷左一支價值49.9的洗頭水 ,佢分口供上是寫: 我xxx認犯了盜竊,都係一時貪心,偷了一支價值49.9的洗頭水,現在 感到十分後悔,望可以比一次機會我。 我這個朋友今年45左右,初犯,無案底,個官大多點判??? 會唔會有案底??? 有又會點??? 係上庭前又有咩要做,準備??? 個官仲會唔會告其他野??/? 大多是罰錢嗎??? 急!!! 唔該 本人深感致意,謝 更新: 女性 更新 2: 如果佢係有精神方面的問題,會否輕判??? 更新 3: 有無唔留案底的辦法??? 有無可能唔留??? 重有,有案底可唔可以出境???

最佳解答:

條文上當然法官有權判坐監,如初犯兼認罪,多數罰錢了事。 會留案底。 有案底不能做醫生、律師、會計師、紀律部隊、保安、上市公司主席等職業。移民則要視乎對面國家所持態度,亦要視乎以什麼身份去申請。 上庭前快快揭律師,當值律師免費。 檢控不是由法官提出的,是由其他執法機關如警方、icac等提出的,會唔會告其他野就要看有無其他證據構成其他控罪,eg襲擊警員以便逃離現場咪告埋你襲警law。 快D搵律師傾下,因為精神病可能係答辯理由來的。如人犯事係因精神病而致到事發時身不由已,法官不可接受認罪,因為無意識之下而行事,但這樣需要專科醫生報告,政府醫生報告需6-8星期預備。如有精神病,但案發時是知道自已作為而選擇做,咁就係明知故犯,這樣就不是答辯理由。

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()