close
標題:

想個胸細d..

發問:

我覺得自己都幾大 想個胸細d 有d咩辦法可以細d??

最佳解答:

我本來好肥嫁, 成139磅, 用過好多方法減肥都反彈, 之前都勁做運動, 跳舞, 都減到, 不過好辛苦, 都試過跟餐單食, 不過減唔到多過5磅, 後來飲d低熱量高營養的飲品, 好鬼簡單, 用左呢個方法, d腰, 大脾, pat pat都瘦左呀! 兩個月減左10磅喇!!! 真係好開心, 因為條褲都鬆左 你都想就睇下: www.healthcometrue.com/hk

其他解答:

我在幾個月前又在yahoo找到這網站,這裡有經驗既營養師,教我如何進食,達到均衡營養,又唔須要做運動,又可以達到有線條既效果,我在6個月內,巳輕輕鬆鬆咁減掉了28磅,全身共減去15吋,真是令我好開心,整個人都輕盈了,行路都冇負荷,希望這個網能幫到你,我亦希望能夠和你分享我既喜悅!! *** 你要知道,減肥不是一朝一夕既事,只要你有恆心,和能夠踏出你既第一步,巳經是邁向成功既一半了****這是我自己減肥既金句 www.yourhealthyshape.com/pc

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()