標題:

關於IN'S HAIR一問

發問:

旺角個間IN"S HAIR呢...係YES話二人同行既話任揀4項野只係$168...有冇人試過? 佢仲駛唔駛另加收費GA?? total夾埋只係$168?? 更新: 到幾時都係e個價牙?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

IN"S HAIR話二人同行既話任揀4項野只係$168,咁我就約埋個fd去try~ 上到去,見到d髮型師都好細個,好似平時去salon d洗頭仔咁!冇晒信心.........但係都上左去就冇計la! 個髮型師一埋黎又話我同我個fd d頭髮好傷,要用3佰幾既藥水,我地唔肯,佢就叫d洗頭仔幫我地洗左先,到洗完之後就有個阿叔(似係老闆)同我地講話我地d頭髮傷唔可以電+染,只可選其1,咁分明呃人la!最後我個fd就剩電,我就做左$388個package又電又染!點知到電髮既時候,我見住個洗頭仔幫我個fd落完藥水就用同1枝落埋我個頭,我就問佢點解會同一枝電髮水,我明明用$388貴d既藥水ka!點知佢仲笑笑口話幾錢咪又係用呢d藥水!我就即刻問個阿叔,但係佢仲死撐話兩技藥水唔同(我明明睇住同一枝).........都算la!點知我明明要染紅色既,出到黎又得小小金色,個頭頂同髮尾仲要唔同色既,頭髮中間嗰段仲係黑色既!勁mk~~到左嗰刻我同個fd都冇心再講(死左條心),坐左5個幾鐘都想快d走,但係返到去洗完頭個捲仲直過我未電............................唉!!!!!!仲要d髮尾熡左ti!!!!! 所以如果大家諗住貪平都可以試吓既!但真係對個頭有要求既就自己諗過la~~~~

其他解答:

我想講呢.. in's hair個度我去過 但係佢地唔係用熱黎電髮架lor 咁你髮尾點會燶呢? 藥水方面.. 我同我朋友都用唔同藥水 但佢真係會分開藥水來電 雖然in's hair真係會sell你用貴藥水 但無你講得咁嚴重|||||我岩岩刀睇到yes呢版=) 我刀想問呀....同埋信唔信得過架?' 有無甘平-3333- 同埋我打過去呀,佢話駁髮就唔同收費喎.. 佢話如果駁的話就叫我地預344-400駁.. 除左駁頭髮其他刀係任揀4項野... *我真係唔明點解要po埋個駁髮出黎-__-
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()