標題:

鐘意左一個唔應該鐘意o既人 再發問多次

發問:

我係一個女仔,卻鐘意左一個女仔E D係冇人能接受o既事,連我自己都接受唔到但我由第一眼見到佢(小5) 就鐘意左佢,佢雖然唔係好靚,但佢好nice我仲同佢傾訴過一d親人都傾訴唔到o既事,佢知我好多秘密,佢都講過好多佢o既秘密(家庭、學業)俾我聽令我更加鐘意佢但佢最近對我冷淡的行為 我想藉著E個機會去忘記佢但有一次去camp我同佢傾左好耐(獨處,周邊冇人)果鎮我好開心E種忽冷忽熱o既感覺覺好難受但唔得 仲越踩越深 就畢業就見佢唔到我都唔知點算 時間唔可以沖淡一切 有冇人考我點做 佢鐘唔鐘意我 我唔知 我會唔會變心 我唔知 我只知道而家我係百分百鐘意佢... 顯示更多 我係一個女仔,卻鐘意左一個女仔 E D係冇人能接受o既事,連我自己都接受唔到 但我由第一眼見到佢(小5) 就鐘意左佢, 佢雖然唔係好靚,但佢好nice 我仲同佢傾訴過一d親人都傾訴唔到o既事, 佢知我好多秘密,佢都講過好多佢o既秘密(家庭、學業)俾我聽 令我更加鐘意佢 但佢最近對我冷淡的行為 我想藉著E個機會去忘記佢 但有一次去camp我同佢傾左好耐(獨處,周邊冇人)果鎮我好開心 E種忽冷忽熱o既感覺覺好難受 但唔得 仲越踩越深 就畢業就見佢唔到 我都唔知點算 時間唔可以沖淡一切 有冇人考我點做 佢鐘唔鐘意我 我唔知 我會唔會變心 我唔知 我只知道而家我係百分百鐘意佢 現在o既我覺得我一生一世都忘記唔到佢 我肯定係愛情 友情o既感覺唔係咁 友情係唔會無時無刻咁掛住佢 想佢出現 我從舊年P.5至今年P.6同佢相處左兩年 雖已發問過,但想知多D 更新: 我細佢兩年, 我又無膽問佢,問左可能連firend都無得做 我唔想咁

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

可以互相傾訴既朋友, 的確好吸引既 但係我講多d之前, 我希望你諗清楚一d野先: 有時, 如果一個人佢身邊唔太多朋友, 或者冇咩人緣, 又或朋友唔岩key, 當有一個好朋友相處時可以令人感覺好舒服,好relax, 你會好想去珍惜佢,想同佢相處多d令自己更有安全感 但其實,未必係真正愛情既感覺 o拿,如果你唔係以上既情況,咁我繼續講喇 如果你唔確定佢既性向, 其實係好難同佢講清楚既, 但我都建議你同佢講, 可以等返學最後一日,或者知道打後日子唔會再有機會見到既時候同佢講, 表白唔係為左想知道佢接唔接受(呢個係其次,當然接受就最好啦), 表白最主要係可以令你坦然面對自己既情感, 因為你話自己都接受唔到自己鐘意左女仔嘛 其實好多人都係先天lesbian既,亦有後天,再過多d時間,接觸多d人,包括男同女,你就可以肯定到自己既情感 記住, 鐘意男女都冇所謂架,希望你唔好逃避 講返表白先, 其實你可以逐步逐步黎, 例如先暗示自己係鐘意女仔既,跟住再講鐘意左個同自己幾熟既人, 再搵一日,認認真真咁同佢講鐘意既人係佢 如果決定同佢表白, 你最好有心理準備, 首先,佢可能唔接受同性戀 或者接受唔到朋友係同性戀仲要鐘意既人係自己 佢好大機會會疏遠你,甚至同其他人講你壞話(係最壞情況je) 你要接受事實,要去面對 如果你唔敢表白既, 都唔需要要逃避佢 因為刻意既逃避只會令自己對佢感覺更深 遲下就會自自然然淡忘佢架喇 若你決定唔表白,畢業後都要繼續同佢保持聯絡呀,將來可能你會有機會呢 時間係絕對可以沖淡一切既, 爭在長短問題je 你放心,若干年後,當你諗起呢一段感情,你係會回心微笑架,縱使冇結果 請你好好咁繼續鐘意佢落去 暗戀其實可以好美好, 無須諗得過分悲傷 既然都鐘意左,都冇得改變架啦 倒不如開開心心咁鐘意落去 幾好呀 我以前好似你咁年紀既時候,都覺得自己好似好熟悉愛情既感覺 人愈大, 先發覺自己唔識點去愛人

其他解答:

我諗你係想放低你對佢既感情, 方法有兩個你儘管試下得唔得: 第一個﹕嘗試鐘意第二個人,諗多d你同佢分手既情形,喊多d就會淡 第二個﹕你可以玩多d online game ,一旦你興奮既時候你就會暫時忘記佢.同埋你係屋企有佢既野全部唔要,訓覺前同訓覺後唔准諗佢。 最後你應該諗多d''同性戀係嘔心''既想法,你慢慢就會鐘意男仔。
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()