close
標題:

請大家幫忙...

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係學校一向人際關係都唔錯既..好多男仔都係我既好朋友..不過我好似鍾意左其中幾個..分別係A,B,C,DA好串,好型...同我性格好似..有時好合拍..我地有時水火不容..有時會鬥下氣..B好好人,同我好好傾,不過有時會整蠱我...我地宜家既關係係好好朋友..但又好似唔係朋友咁簡單..C都係好好人,成日幫我,有時又教我做功課,我問佢野佢一定答...B,C同我3個係好朋友,而B同C都係好朋友...D就同A幾似..佢對我忽冷忽熱咁..一時對我好好..一時就對我好冷淡呀..唔知佢想點..有D問題想問下大家:我同A或者D應該點相處呀..?(佢地成日都對我忽冷忽熱..)我同B或者C點先可以再進一步發展呀?(想超越好... 顯示更多 我係學校一向人際關係都唔錯既.. 好多男仔都係我既好朋友.. 不過我好似鍾意左其中幾個.. 分別係A,B,C,D A好串,好型...同我性格好似..有時好合拍..我地有時水火不容..有時會鬥下氣.. B好好人,同我好好傾,不過有時會整蠱我...我地宜家既關係係好好朋友..但又好似唔係朋友咁簡單.. C都係好好人,成日幫我,有時又教我做功課,我問佢野佢一定答...B,C同我3個係好朋友,而B同C都係好朋友... D就同A幾似..佢對我忽冷忽熱咁..一時對我好好..一時就對我好冷淡呀..唔知佢想點.. 有D問題想問下大家: 我同A或者D應該點相處呀..?(佢地成日都對我忽冷忽熱..) 我同B或者C點先可以再進一步發展呀?(想超越好朋友既關係) 點先可以知道自己鍾意邊個多D呀?!(我宜家個心好亂呀) THZ大家呀..

最佳解答:

1) 你鐘意邊個自己最清楚,不是問別人選那一個好,我們喜歡和你喜歡是不同的! 2) 選擇男朋友前請先睇清楚那個人是否適合自己,若果選擇錯誤,受苦的是你自己! 3) 若是我,我不會作出任何行動,我不想因為得到一個男朋友而令自己損失了四個好朋友,我覺得你現時這個關係非常好,不要將事情復雜化,四個男孩中沒有人向你示愛,沒有人向你展出追求,而且他們還是好朋友,若你做錯一件事,好有可能佢地個個都知,唔多唔少會影響你地朋友的感情,慢慢享受吧,若有人是喜歡你,他總有一天會向你說,不要急。到他向你示愛那天才去想接不接受他也未遲,不要自尋煩惱吧! 4) 其實同男仔好朋友未必之間有野嫁,可能大家真係好朋友呢! 5) 你話ABCD係你好朋友,即係你現時同佢地相處得幾好,咁你同佢地好似依家咁相處便OK,不用改!

其他解答:

係我要A啦,因為有時會鬥下氣性格好似..有時好合拍,最緊有時會鬥下氣..!因為鬥氣先會系一齊!!!!!!!!!|||||我覺得A,D應該也對返佢地忽冷忽熱 B,C就只可做兄妹 我覺得你鍾意D多D 純碎個人意見 其實你自己鍾意邊個應該只有你先知 試下用心去感受 便會懂得選擇|||||(B) is good|||||佢地鍾唔鍾意你先? 我係你我簡C喇
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()