標題:

我哥哥13歲就吸煙

發問:

我哥哥13歲就吸煙 有一次佢仲俾我食 我唔肯 佢就塞落我口到 點知食左 點算呀...

最佳解答:

你哥哥由何處得到香煙先係重要嘅問題,無人供應俾佢或無人賣俾佢佢就唔會有「煙」吸,亦無機會逼你「食」。 煙嘅主要成份係煙葉、煙紙及纖維濾咀,大部份係植物,將香煙「食」落肚係無事嘅,消化咗經直腸排泄番出嚟就乜事都無。 如果你想你哥哥好嘅話,就同夫母講喇。

其他解答:

同阿爸阿媽講,不要害怕!|||||不要怕,以後不要再吸煙就得啦~~~|||||一定要反抗( 吸煙有害 ),之後要同屋企人講...................|||||唔緊要!吃一次唔駛死嘅!你以後唔好再食,如果你阿哥再逼你食,你話俾阿爸阿媽聽!!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()