close
標題:

現年21歲,對自己的前途感到十分迷茫,真心懇求解答

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

現在我21歲了,剛讀完hpcc的會計高級文憑.可是,最近出了最後一個學期的成績,有一科(審計)要重讀,當時真係好難受,整晚訓唔到,重讀故然要交錢,佢仲未通知我要交幾多,但我上討論區睇過重讀一科最多5千,1學分好似要成千幾.選擇重讀的話:1.交該科的錢2.約半年的時間(重讀+重考)3.重考合格的話,可能要再等多半年先俾畢業証書(總共1年)*如果重考合格,我唔知係要一年後佢先俾畢業証書or合格左之後即俾(即是半年),我暫時當佢要一年.不過,我真正的煩惱係重唔重讀好.其實當初選會計係因為家人建議,當時自已dse成績一般般,合格,又唔知自己想點/想做咩,當時係想讀一d有關工程既課程,但家人不太支... 顯示更多 現在我21歲了,剛讀完hpcc的會計高級文憑. 可是,最近出了最後一個學期的成績,有一科(審計)要重讀,當時真係好難受,整晚訓唔到,重讀故然要交錢,佢仲未通知我要交幾多,但我上討論區睇過重讀一科最多5千,1學分好似要成千幾. 選擇重讀的話: 1.交該科的錢 2.約半年的時間(重讀+重考) 3.重考合格的話,可能要再等多半年先俾畢業証書(總共1年) *如果重考合格,我唔知係要一年後佢先俾畢業証書or合格左之後即俾(即是半年),我暫時當佢要一年. 不過,我真正的煩惱係重唔重讀好. 其實當初選會計係因為家人建議,當時自已 dse成績一般般,合格,又唔知自己想點/想做咩,當時係想讀一d有關工程既課程,但家人不太支持,自己想法又唔堅定,目標又唔清晰,於是就聽左家人的建議. 後來開始讀左3個月左右已經想放棄,因為我感到自己完全不喜歡會計,而且有小小討厭,但家人反問我(唔讀咁你想讀咩做咩)...我答唔出. 結果捱到最後,卻因為fail了一科而已,就可能再用多一年時間,真心我不太想. 就算重讀完合格拎到畢業証書,但我真心唔想做會計呢行. 我已經浪費了家人10萬多元,但又要+多幾千元重讀同約一年時間. 如果唔重讀,我有點打算想去建造業議會讀:建造業監工/技術員課程 的土木工程監工文憑.2年制,若果完成之後就是23歲,,朋友和家人同我講地盤好危險好辛苦,好易有意外發生,去做=真係用條命去博,比佢地咁講,真係有小小退縮,但係內心係有衝動想去讀,去做,去挑戰. 我想盡快出黎賺錢還番俾家人的10萬多元,仲有想去做一份比較上自已願意的工作,有屬於自己的專長,我現在想番起呢21年,發覺自己好無用...又無一個特別技能,真係好擔心自己既未來,自己既人生路,好傍惶. **我煩惱我重唔重讀好,定或者去建造業監工/技術員課程,用多2年時間... 我十分十分希望你地可以俾我意見, 聽下你地既想法/睇法, 過來人既觀點, 或分析/指點. 我真心渴望得到你地既回應,無論什麼都好,都想你地回覆,諷笑我也好,罵我也好,都無問題,只想知道你地既睇法,因為這事關我的前途,我的人生,我真係好擔憂, 懇求你們!!!!!! 更新: 收到了好多的意見,這一點我十分感謝,真的 你們的意見令我對自己接下來清楚了好多,只差一科而已,為何不走下去?再者,沒做過相關工作,就說不喜歡,這不行!根本沒資格說不喜歡! 你們令我有這感悟 現在的打算就是 先重讀 別半途而廢 同時,找兼職,最好是相關會計 畢竟fail是自找,要對自己的懶惰負責任 提外話 之前跟幾個要好的朋友訴苦,結果一d唔理,一d一聽就知敷衍. 有點心淡,平時吃喝玩樂就一起嘻哈,一有煩心事就..時下香港人好似無咩人情味. 不過,唔可以咁話人,尊重別人先至重要,我只是舒發而已 你們用心比意見我,我好感動,其實香港仲係有人情味.謝謝你們. 如果你們/其他人 有意見,我還想聽更多

最佳解答:

其實...如果你冇興趣, 你要入行做會計的確會好辛苦... 如果你真係想從事建造業, 建議你都同屋企人傾清楚 呢個傾佢地不一定會支持你, 但起碼佢地知道你的想法 當然你話好似浪費左佢地的心機/金錢 不過其實如果你讀埋個會計, 拎左個資格先,再去試建造業都冇壞..... 萬一你真係發現建造業唔適合自己, 起碼你都仲有學歷去揀其他.... 但如果你而家唔讀埋...就好似連呢個學歷都未必有, 到時再重新開始可能會用更多時間。 至於你想還錢比屋企人, 你可以同屋企人傾清楚, 到你有全職工作先有能力還, 希望佢地可以體諒 你有呢個感恩的心, 有反省的時間, 其實都係成長的一步 成長總不會事事順境, 但忠於自己都係好事~ 希望你早日搵到方向! 祝福你~

其他解答:

halo,呢件事關乎你前途所以我們都唔可以為你作任何決定。咁其實你有提到你不喜歡會計呢一科,你可以發現到呢一點已經好好。你去search過資料睇得出你都喜歡建造業,如果你真係喜歡建造業,不妨去試一試,因為做自己喜歡的事總比不喜歡的快樂。希望你可以成功,加油。 我們係小童群益會的夜貓大使,歡迎你同我們傾計。 facebook:nite cat whatsapp:91703714|||||1. 會計高級文憑出黎第一年只有八九千月薪, 做左一年就有萬一二左右. 要再加人工就冇咁容易, 要再讀書, 再考試. 轉去大公司做. 但長遠計, 你做十年會計, 入到大公司, 有接近兩萬人工. 而且冇咩太多野做, 因為你唔係做會計師行, 只是普通私人公司會計. 2. :建造業監工 讀完入去做trainee都係八九千, 但做完trainee 有萬五左右. 十年後, 以依家黎計十年經驗有成三萬, 入到房屋署或土木工程署做政府工, 哇哇.........你真係開心死 (但十年後,香港建造業環境我就唔知道啦, 可能人手過多又唔定, 用晒機械人起樓又唔定, 係唔係? 冇人知) 3.朋友和家人同我講地盤好危險好辛苦,好易有意外發生,去做=真係用條命去博,比佢地咁講,真係有小小退縮,但係內心係有衝動想去讀,去做,去挑戰. 危險一定有, 但又冇咁誇張 : 用條命去博 // 受小傷就應該家常便飯, 但大型工業意外往往一定上報紙, 你自問見得多唔多? 不過日曬雨淋, 你要自問頂得住先好. 我個人就覺得小心駛得萬年船, 睇你點做事和做事細唔細心架者. 難聽D講句, 閻王要你三更死, 誰能留你到五更?|||||睇完你成篇文,我只諗到一句比你:Follow You Heart,順從你的心意! 講真,每個人都有佢自己的一道門,門裡面收藏的係你永恆的熱誠,你不息的 幹勁,依道門只有你自己的鎖匙先打得開,你家人比你的鎖匙,無論點試都無 可能打得開,因為同你的門根本唔符合. 所以唔該你囉番你果把塵封已久的鎖匙,相信你自己,因為只有佢先可以開到 你的門,只有佢先可以釋放你遺失已久的熱誠和幹勁,所以唔該你將家人比 你的鎖匙恨恨咁丟走.不係就係不係,何必強加於人! 講真,世上無難事,只怕有心人!無錯你係哂左一年,但你亦要多謝你過去的 一年,因為佢話比你知,你根本唔鐘意你過去的一切,過去受制於人的一切, 過去叛逆自己的一切......所以...............................................................唔 該你Follow Your Heart 你先係你生命的主人,其他人根本無權阻止你追逐你自己的夢想.無錯,你會 用多2年時間讀,但你的執著會證明一切都係值得.無錯,依份工的確危險,但你 的熱誠會戰勝一切. 講真,只要有恆心,鐵柱磨成針.用幾多時間根本唔係重點,重點係值唔值得 同你肯唔肯搏 所以我只有一句比你-FOLLOW YOUR HEART.你的路應該由你自己來開創. 相信你自己,TRUST YOURSELF
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()