close
標題:

14碎記憶力己有好大問題!!!!!驚

發問:

我只係14碎,但係記憶力好有問題呀!!! 我平時背書都ok,都記到野!!! 但係我平時呀媽同自己講野真係會係一分鐘之內唔記得!!! 有時候我野好比心機咁記野,但係買野果陣始終會買少咗D!! 返學果陣會唔記得落咗堂未,唔記得SAY 咗GOOD BYE未! 真係好恐佈!!! 我真係勁驚~ 好似好細個已經有老人痴呆一樣!!!! 點解會咁嫁?(我冇不良是好) 可以點樣解決呀!!!!!! HELP!HELP! 更新: to luk. diana: 我開頭都以為自己係粗心大意 , 有時候要做野我真係再三咁提自己要做,但係都係記到d記唔到d。我家人,老師都因為咁成日話我。 to k2201976 我諗應該唔係呢個問題啦!因為本身我係一個鐘意訓既人。

最佳解答:

我成十七歲人,喺你呢個情況入面我活咗十五年。另外嗰兩年就係喺我一兩歲,本身都冇乜需要有記憶嗰陣……………………… 我嘅情況衰到係小學嗰陣只要連續兩星期冇唔記得帶嘢返學,唔駛俾老師寫手冊,我mama已經會送小禮物俾我做獎勵。而一個學年我都係攞得一兩件禮物……… 除非你之前一直都好好,可以一下就記得哂所有嘢,而你而家係突然間好似連屋企點返都唔記得咁嚴重,咁就梗係去seek for help好啲啦!但係你連自己啲徵狀都記得,我覺得冇乜大問題!我情況嚴重過你咁多,都生存到呢日,所以其實你唔駛驚!有好多方法可以幫到你記得啲嘢! 你唔記得同呀媽講過乜、唔記得落堂say咗goodbye未、唔記得落咗堂未呢啲其實係因為你覺得啲嘢唔重要,你唔上心啫。如果係好似落堂打larng鐘之類基本上冇乜影響嘅嘢,我建議你都係唔好嘥自己啲記憶,唔好理佢啦!反正老師走咗即係落堂、個老師嚟咗就係上堂、啲人開始問人要唔要去toilet就係recess。就算係你唔記得咗放學個鐘打咗未,唔識得要返屋企咁大影響嘅,咁你見到啲人執嘢你咪問下隔離位:「而家係咪放學啦?」咁佢就會答你架啦!好似好傻咁,但係其實我都成日係咁問人:「係咪lunch啦?係咪放學?真係走得?」但係要小心俾人玩,我試過lunch嗰陣問人,個人答我:「唔係呀!而家maths堂呀!」XDD,所以問多幾個人就保險啲。 如果你媽咪同你講嘅嘢係好重要嘅,咁你喺聽完佢講乜之後就唔好做其他嘢住,第一時間喺個腦入面狂重覆佢講過啲咩。如果你將佢講啲嘢化成point form,數埋手指佢講過邊幾個point,講埋出聲,咁效果梗係好啲啦!但係如果佢係問你食咗飯未之類嘅嘢,咁就唔記得都冇乜所謂。 至於你買嘢硬係買唔齊呢,其實你可以寫一張list要買啲咩。可能你list有咩要買嗰陣都會list漏,咁你就要花多啲時間寫,用多啲時間諗清楚係咪就係得你寫咁多,定一話漏咗嘢。有時候啲念頭嚟得快,走得仲快,你抄都抄唔切,但係你潛意識覺得已經數哂,咁之後好難會諗得返起究竟漏咗啲乜。所以你要慢慢嚟,每寫低一樣嘢個腦就淨係諗住佢,到寫完之後再諗另一樣嘢。又或者你可以將要買嗰啲嘢排成有rhythm嘅句子,好似「柴米油鹽醬醋茶」咁,你可以記做「柴米 油鹽 醬醋茶~」、「salt sauce、chai cha、vin rice oil」咁。總之令啲嘢怪啲,咁你一定會記得住。當然,唔可以係買太多嘢嗰陣啦,買成百樣嘢,唱都唱到suffocate。 如果有嘢要帶(就當係功課啦),就要一諗起,即刻就dum佢入個袋喥,迅速了咗件事。但係可能你已經就嚟去瞓,懶啦,唔想搞咁多嘢,咁你可以寫張note,黏喺廁所塊鏡喥,咁第二日刷牙就一定會記得去攞功課。有時又可能你已經瞓咗落床,唔想起返身去攞,咁你可以同自己設定一樣物件嚟提自己。例如同自己講:「好啦!聽朝一起身戴眼鏡就要記得去攞功課!一見到眼鏡就要攞功課!眼鏡=功課!」將兩樣嘢link埋。但係要小心,嗰個物件一定要係你肯定會接觸到,例如塊鏡入面自己個倒影、鬧鐘聲、掀開張被嘅感覺等等。如果你同自己講:「聽朝見到早餐隻煎蛋就要攞功課!」而你傭人原來聽朝整腸仔俾你咁就真係攞嚟搞。 我有啲朋友會寫低一日要做嘅嘢,然後成日睇住本note book睇下啲嘢做哂未。我咁多年嚟唔係到執書包要睇下第二日要帶咩書都唔會記得攞本handbook出嚟睇下要做咩功課,呢個方法幫我唔到,但係對你又有可能有幫助。但係我相信要做到呢個方法係要培養習慣,唔係都好容易會唔記得睇本嘢,咁你又要攞多本簿嚟提自己要睇嗰本嘢XD。 唔同嘅事件、物件都有唔同嘅方法去記,人人都會有自己嘅方法,但係所有方法背後嘅principal都係令自己專注喺需要記嗰樣嘢喥啫,只要搵到個方法,就ok架啦!你背書都背到,應該難度唔大! 希望我幫到你啦!^ v ^

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

呢d野我e+都有咁既情況 解決方法就係多d訓教 訓唔著都盡量訓係床上邊 盡量訓教 可以增強記憶力(我e+都有咁樣 情況真係有好轉) 同埋多d玩番牌遊戲 都可以增強番記憶力 記住呀 眼訓果陣更加1定要訓架啦 (希望以上能夠幫到你)|||||你同我一样,妈说我是太粗心,我有时比你还惨,记在纸上的东西,过一会儿再看,还想有这事吗??我个人认为是因为我做事从来都不用心记和留意你试下认真记啦.
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()