close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

14歲想學化妝!!

發問:

14歲想做化妝師.. but屋企人唔俾!!T/\T(因讀化妝課程貴-3-"!!) 我真係好想做化妝師架!!><" 唔知有咩方法可以說服我呀媽呢??!! 有冇d係平d架?? 另外想問學化妝有冇前途呀?? THz!!

最佳解答:

如果你想搵化妝課程,我可以介紹你去我個間化妝學校... 幾好,唔錯ga.... 我個間學校係上堂ge時間已經包晒需要ge化妝品同化妝掃.... 少左好多搵工具ge時間之外,仲唔會浪費金錢買錯野.... 化妝課程又唔係太貴... 仲可以邊學邊做... 因為我就係一個例子... 我都係岩岩學,已經可以跟前輩係halloween出job la.... 如果驚無前途ge,可以帶埋屋企人上去參觀,信心一定大好多.... 如果有咩問題,可以聯絡我... msn:c_plus0123@hotmail.com 希望幫到你

其他解答:

http://hk.88db.com/hk/Services/Post_Detail.page/beauty/Lesson_Instruction/?PostID=146350 介紹你係呢個網度搵丫~~ 有好多又便又實用既課程嫁!!! 不過最好就真係大個D儲下$$先去讀啦~
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()