close
標題:

手機上msn,宜家電話單過千

發問:

之前我係免費3個月既 咁係第2個月就打過上去台話cut 但係到第4個月都未cut 我落門市問唔止一次,都係話收$28 咁我就用啦,但係到宜家 第4個月既單要$1074 但係明明就係話收$28 咁宜家點算?我自己唔係機主 但係個機主又冇可能會見到佢 咁點算?我應該點做? 虛無哥...點算呀....真係衰到貼地...唉.. 有咩可以做?

最佳解答:

佢28蚊唔係任用,佢係有限mb數架 佢over左就會收你錢...我都中過蕉... 你可以咬住話第2個月話cut但係佢冇cut呢一點同佢嘈 不過....錢都係要比架喇.... 你夠唔夠18歲?打去消費者委員會到問下佢可唔可以幫你

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()