close
標題:

16 years old.仲可唔可以學彈琴.

發問:

16 years old.仲可唔可以學彈琴.會唔會太 late

最佳解答:

其實學習甚麼都沒有年齡限制,16歲學彈琴唔遲呀! 我自己都是13歲才學彈琴,之後因功課太忙而停學,現在20歲再學番咪又係咁!只是有人說小朋友學習事情較快上手,所以4、5歲就有人學琴,至於你只要勤加練習(因左右手互相配合彈琴是有一定的難度),問題應該不大。

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

當然唔會喇!我有個miss個時上台講野!話佢都係讀完大學學鋼琴,承諾自己用五年時間考到演奏級!終於佢成功了,還在台上同我地講有志者時竟成啊!|||||當然不會太遲,有好多人士也是20years old才學樂器,學習無邊疆阿|||||唔會有心唔會唔can!|||||妳重可以學,學嘢唔關遲唔遲學嘅,大把公公婆婆到咗五.六十歲先學英文喇,有心唔怕遲,加油!|||||為甚麼不可以?只要你努力就可以.我告訴你,我18歲了,去參加古箏初級比賽,差不多全都是小孩,就我一個這麼大.因為這樣我就不學嗎?|||||少少la.. 不過都唔怕架. 我都學緊aa... same to yr age...
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()