close
標題:

15歲女,買咩夏季中性服好 ?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

15歲女, 平時給人印象幾男仔下, 短頭髮, 算係乖學生果類, 冇比學校捉過校服 . 身高150cm上落, 體重屬正常偏輕, 身形中等, 唔肥 .唔知係咪高得快, D衫開始唔o岩, 都覺得果D衫已經out 曬day .家陣想買D夏天衫, 唔要裙 ( 自己+親朋戚友都100%認為裙唔襯我 )即係我想買D中性的夏天衫褲, 買咩好?有冇網站或圖片介紹 ? 去百貨公司如SOGO, 佢有成套show出黎, 就咁買成set好唔好 ?如果著短褲, 係咪要著旋襪 ? ( 之前都係著長褲出街, 所以唔識呢類野 )唔需要太潮, 因為我唔係果種成日出旺角shopping的學生妹 .因為個人冇乜潮流觸覺,... 顯示更多 15歲女, 平時給人印象幾男仔下, 短頭髮, 算係乖學生果類, 冇比學校捉過校服 . 身高150cm上落, 體重屬正常偏輕, 身形中等, 唔肥 . 唔知係咪高得快, D衫開始唔o岩, 都覺得果D衫已經out 曬day . 家陣想買D夏天衫, 唔要裙 ( 自己+親朋戚友都100%認為裙唔襯我 ) 即係我想買D中性的夏天衫褲, 買咩好? 有冇網站或圖片介紹 ? 去百貨公司如SOGO, 佢有成套show出黎, 就咁買成set好唔好 ? 如果著短褲, 係咪要著旋襪 ? ( 之前都係著長褲出街, 所以唔識呢類野 ) 唔需要太潮, 因為我唔係果種成日出旺角shopping的學生妹 . 因為個人冇乜潮流觸覺, 所以唔知15歲女著咩先叫正常 . 希望各位江湖兒女指點下迷津 .

最佳解答:

去ZARA, ESPRIT呢啲買囉﹗佢通常都襯好左,你跟下佢著,無錯﹗但要中性既,就可以揀POLO恤,襯牛仔衭,仲要係OVER SIZE果啲,因為咁著唔怕你高得快,波衫又真係男仔得滯,所以,恤衫,大件少少,都可以突顯你潚灑既形象。去SOGO買果啲,我驚會太死版,你都係15歲女啫,唔使著得咁FORMAL,咁老積。CASUAL啲就好好睇。

其他解答:

到以下看看,可能會幫到你. "日韓易搜店"專營日韓服飾價錢合理 http://my.auctions.hk.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=barehofai&catID=&catIDselect=&clf=&u=:barehofai&s1=ptime&o1=d&at=true|||||我的情況跟你幾乎一樣(除了身高)... 覺得三角骨褲,中褲或者稍為鬆的牛仔褲不錯, 上面襯件polo裇吧... 如果稍涼可以裏面穿件圓領t恤, 外面加件開胸反領恤衫(女裝), 這樣比較大方, 而又能顯出你是女孩子(因為它的剪裁)... 這些都不錯的...
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()