close
標題:

MP 17既洗面jelly可以系邊到買呀?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我一年前系商場既promote買左佢既洗面jelly, 覺得唔錯喎, d粒粒真系少左好多...... 同埋果次個sales真系唔系哩度既人講既咁差, 佢都無硬sell, 可能我好彩啦.......... 我塊面系好易敏感果d黎架, 而家用既都唔系好得, 好想搵返佢黎買, 我去watsons 萬寧問過都無, 系咪真系要撞正promote先買到呢, 我又唔想上去果d美容中心買, 費時甩唔到身呀, 有無人知道仲可以系邊買到呢?

最佳解答:

雖然唔知你講邊一隻jelly,但係MP17喺好多屈臣氏有專柜,係可以留意吓人流較多嘅分店,例如旺角新世纪廣場、佐敦道及彌敦道街口、星光行、灣仔菲林明道及軒尼詩道街口、綠楊新村等。如果有專柜嘅鋪頭都會有promoter駐場 2007-08-05 22:26:16 補充: 綠楊新村watsons 專柜已收走。 2007-08-09 00:04:58 補充: 大埔新達廣場Watson's

其他解答:

我今日買左支... 但係聽人講唔好.. 如果你要..我平d賣給你好嗎!?|||||我都有用緊佢一隻cleansing gel, 成份有tea tree oil, peppermint, lavender etc. 唔知你係咪指呢隻? 我見過係沙田新城市屈人寺有擺, 不過好細, 唔係好顯眼|||||唔去美容中心就去番佢哋的專門店,我知寶琳地鐵站有間
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()