close
標題:

岩岩釘左耳.幾時可以除!?{20點}

發問:

岩岩去美容院釘左耳. 個美容師因為趕住放工. 勁快甘幫我釘左耳收$走人.{前後都5夠個5分鐘時間!!} 佢咩都冇講.= = 我仲5記得問佢拎支耳藥水tim! =3= 我想請問.. Q.1專f0r釘耳既耳藥水係邊有得買!?{價錢要合宜既地方} Q.2 佢幫我釘耳個隻耳環好核突呀!!好想除.換左佢.但佢岩岩先幫我釘落去.仲痛緊.. 請問釘完幾耐可以除左佢.換另1對耳環!? Q.3 我知要滴耳藥水.但....係要拆左耳環滴個洞..定係連耳環甘滴?! Q.4 仲有咩野需要pay attention!?? P.S 謝謝你的回答!! :D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

Q.1(A.1):你可以去專們幫人釘耳ge地方就有得買 Q.2 (A.2):你最好係一个月后 Q.3(A.3):係要連耳環甘滴 Q.4(A.4):差唔多一个月ge前一,兩个星期,你可以試下「鑽」下佢! 如仲有問題 可以sd e-mail e-mail: Elainekenchukenforever@yahoo.com.hk

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()