close
標題:

a18.66c.cc

發問:

a18.66c.cc係咪真係咁好玩ga? 見知識到咁多人問@@” 有冇d詳細d既介紹~=w=” 佢地人流多唔多? 同其他江湖有咩分別丫?@@”

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

a18.66c.cc係花蝶江湖 曾經改過既名有 : 七色的雨點, 七之海的祈禱. 一個江湖好唔好 唔係在乎有幾多人 或者其他, 而係大家有冇用心去玩 a18既玩家好歡迎新玩家既加入 係個到好似一家人咁 有咩心情, 有咩都可以分享 大家都會盡力咁幫你. a18站長叫陸奈. 係一個女仔. 佢唔單至好人, 仲好錫玩家. 佢會主動去關心不同既玩家. 而且唔會偏心會員. 對個個都好公平. a18係情人打交多房版 a18有七星祈願節, 仲有好多不同既神獸 而且有一個獨有既遊戲, 叫"花蝶王國" 係可以扮演不同既角色, 係a18聊天室入面體驗個一種人物. 例如 : 街市檔的老闆, 大鐘, 俠士等等既人物. 平時呢個江湖有10個人左右. 可能你會覺得小人, 但係當你成日我地既一份子之後. 你會知道, 我上面所講既野係冇錯, 我代表a18, 歡迎你隨時黎我地到玩. 一齊傾計, 成為好朋友, 一家人.

其他解答:

唔好玩七之海的祈禱a18.66c.cc江湖 我玩過 上到去得幾個人玩 之後話少人 個站長話 唔鍾意就走 之後同佢串幾句 佢竟然爆我ac 站長都爆人ac 站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac站長都爆人ac 有圖為証
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()