close
標題:

點解女人成日要男人陪?

發問:

我同我女友同一間學校!但唔同班... 一星期返學食飯放學都一齊!... 咁星期6多數我自己出去同fr有節目! 星期日就係屋企休息下... 問題:我女友話我點解星期六日都唔陪她!? ps:她自己係屋企無野做 最重耍講到好難聽咁話我...!我都唔知點回應她!

最佳解答:

Q:男人鐘意自由多過女人,,係米?? A:一定係啦~佢地覺得佢地就要自由但女人D自由就要俾晒佢地! Q:男人唔鐘意痴身既女人,,係米?? A:(多數)係係係~因為佢地會覺得成日痴住晒會好煩,因為佢覺得佢身邊GE女人會不知不覺咁成日係到EE哦哦 Q:男人成日見住同一個女人會悶,,係米?? A:100%係~(我覺得)男人天生就係一種見異思遷ge動物,即使個女朋友係一個絕色美女,又或者因為佢而打扮得靚一靚出街,佢都會忍唔住睇下其他女仔架 Q:女人唔應該成日要男朋友陪,,係米?? A:某程度上係~因為女仔都應該有自己ge私人空間嘛,而且成日要男朋友陪,佢可以都覺得你好依賴(因為有d男仔會唔鍾意~) Q:女人係唔係應該係男人要既時候先出現,,佢需要自己既時候,,就行埋一二邊,,等佢唔會覺得自己煩,,係米牙?? A:下-0-咁ge男人都好大男人主義喎~好就鍾無艷,無事就夏迎春,要不得! *男人唔鍾意女人好似阿媽咁成日俾人哦~ *又唔鍾意d女人成日係佢身邊轉來轉去咁~ 講真~如果真係兩情相悅,男女雙方都應該做返自己,唔好太刻意去改變

其他解答:

女仔因為會孤獨嘛,咪想男友成日可以陪佢囉 或者你女友佔有慾比較大,想霸佔你多d時間 你女友係咪好少朋友架?? 係的話你可以介紹你d朋友比佢識同一齊玩 你應該平心靜氣同你女友溝通一下 我都知再好的男女朋友都無乜可能日日都痴埋一齊 尤其是當大家出去做野個陣時,更加無可能日日都拍拖|||||男同女是有分別的: 男人的分別在於: 响受追求,剌激,有挑戰+神秘感 1)當男人追求1個女人時,往往就会想見多d,(男人响受去捕獵的快感),獵物都到手了,如太穩定便沒有追捕的快感=(對注佢好煩,好悶) 2)若然假設你想像一吓,你女友平常都痴實你,突然間,电話又冇,又成日不找你,你約佢佢又話 和其他人約咗,唔得閒陪你,(可能有其他人追佢)有種幻得幻失的感覺,到時獵物又逃脫了,又想捕獵她. 女人分別在於: 需要安全感,被呵護,被重視 1)當1個女人愛上1個男人時,往往就会想見多d,很想維持穩定=(常陪着她=安全感,被呵護,重視) 2)當她不愛你的時候,你想叫佢陪你都幾難! 其實你女友思想仲細,很單純,乜野都比你睇串曬,你知佢只得你1個,愛你l個,佢又冇其他異性陪=冇刺激+冇挑戰+冇神秘感 如果妳女友思想冇禁單純,識玩d把戲,等你冇禁悶,你自然明白! 你去買一本(懷女人有人愛)的書給你女友看,睇完佢自然唔痴身ka啦!|||||佢內心空虛就算你倍佢幾多都冇用 我唔清楚佢係邊方面缺乏 但係你同佢一齊去搵佢中意做既野例如鋼琴果d 介紹多d女仔fd比佢識

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()