close
標題:

jj長度問題??求救求救求救

發問:

點度jj嘅長度?? 以我度嘅長度 未扯5cm 扯左11~12 咁有冇問題 ? 更新: 我14碎la wo

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實你可以用尺度條jj 唔好度埋個春袋 而以你咁嘅長度 是冇問題的 雖然每個人嘅長度都不同,青春期都同時期有 我13歲,我條jj4cm 扯咗13cm 所以你是冇問題的 遲D你一會有得長 My e-mail:samiawan42@yahoo.com.hk

其他解答:

岩架啦, 一般都係度扯既長度, 14碎12cm好正常|||||hi!想5想同人打飛機,add我msn danielhk2010@hotmail.com|||||咁又好似短左少少...|||||yungyungyung 不如你剪左條jj!! WAI CHUNG 你JJ好正常 不果你都要去see the doctor!!!|||||一般D J毛長過條JJ就得架啦|||||冇問題呀 好正常 msn: kn3346@hotmail.com|||||太長啦, 剪左一半就ok|||||唔覺得有乜問題!根據研究,東方人一般長度約4-5吋,所以你唔需要自卑! 僅供參考!
arrow
arrow
    全站熱搜

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()