close
標題:

迷失蔚藍2點整樹屋

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

迷失蔚藍2點整樹屋???

最佳解答:

我有玩過 你要穿過森林 去左大草原之後一直行 會見到一棵大樹 主角會講一D野 之後番番去洞穴先(家) 之後你要得聞係森林拿一D木頭、滕條 再番番洞穴叫女仔/男仔(睇你一開始用邊過)幫你搓繩 如果你要整樹屋,你要有4舊木頭同4Mo既繩, 再有足夠o既糧食之後就拿4舊木頭同4Mo既繩去大樹再點『製造樹屋』(好似係) (記得拖住手兩個人一齊去) 再跟住步驟就得嫁啦~ 我玩得唔係咁勁, 因為我成日唔夠食物 所以成日去到40幾日就死左 我表姐超勁 已經去到257日 有樹屋、大床、椅子、desk、大櫃、烤肉架、肉乾................ 仲知好勁啦 我想話仲有箭添! 係竹林(森林右手邊一直行再向下行就得)有竹枝同竹筍。 係森林有好多水果 如果向上(森林)一直行,唔係上面出去,向右行就係沼澤 但係好難行 冇食物唔好去 最好就起左樹屋先去 其他我就唔講住啦 如果唔係就唔好玩= =" 加油啦~ 有咩唔明就比信我 ^(oo)^

其他解答:

Lost in the blue 2 <迷失蔚藍2> 超極完全攻略! 有地圖+彩頁 http://super.4everloves.net/viewthread.php?tid=150&extra=page%3D1
arrow
arrow
    全站熱搜

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()