標題:

Note II 自動下載圖片問題

發問:

我衣家岩岩新用Note II, 所以要係playstore down個新開whatsapp落黎(2.8版本) 但發覺每次d fd sd d 圖黎個時, 佢都會幫我自動下載d圖, 以前用iphone都係自己click先會down, 嘗試問d 用 note II既朋友 , 原來佢地係聊天設定個度有"自動下載圖片"尼一項, 但我係我部機搵極都冇尼項。 因為自己本身有數據限制, 次次咁自動down落黎都唔係辦法, 所以想問下各位有冇可以唔自動下載圖片, 要自己click先下載既方法? 更新: 設定個度冇自動下載圖片尼個選項

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有得較 係WHATSAPP入面個FD表按左下個制(手機制) 有個表彈出黎,之後去SETTING,入面有之個叫偏好設定 入左去有個係當有圖自動DOWN既格仔比你TICK 一開始係TICK左既,自己解番佢就OK 因為我都係用NOTE2,SO我都有排比佢煩住 之後就咁解決左

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()