close
標題:

我想問如果墮過胎,使唔使燒d咩架???我好驚呀!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我之前墮過胎,其實我都唔想架!!不過我男朋友話唔好,所以都係落左!! 根住,,,我同男朋友成日都好唔舒服,,好耐架啦!!! 之後我屋企d燈冇端端會熄哂又著返,,,,,,,,,又發夢我bb已經大過左 同我同男朋友講話好掛住我地,,,,,,,我真係好驚呀!!! 又就快到農曆7月14日,,,,,好驚又會有d咩事發生!!! 所以就想問下如果墮過胎,,,,,其實使唔使燒d咩架??? 燒左野又好似會安心dd,,,,,但要燒d咩我都唔知??? 請大家幫下我呀!!!???

最佳解答:

BB都有生命架~不過不係你想墮胎既!而是你男朋友話既,那我相信個BB應該會放過你,不過你男朋友就.... 你說之後你屋企d燈冇端端會熄哂又著返,,,,,,,,,又發夢你bb已經大過左 同你同男朋友講話好掛住你地?? 答你:我想你個BB想講,他一定會回到你們的身邊,不過你5用驚,我指既會來是,你們日後的BB就是他~我想你個BB這樣做,他一定想報答你,如果你下一胎5墮的話,我相信他一定好聽話~ 其實使唔使燒d咩架??? 燒左野又好似會安心dd,,,,,但要燒d咩我都唔知??? 答你:燒會好D既~個BB都會覺得你愛他,他就不怪你啦! 答你:我就的你應該燒D玩具比他,還有燒D BB用品給他,如果紙扎鋪沒有你可以叫他們幫你做都得架~ ~希 望 能 幫 到 你 啦~ 2007-07-21 18:51:24 補充: 我就的=我覺得

其他解答:

點都要ge,因為佢好可能會攪你第二個小朋友,以確保日後你小朋友ge安全都係燒d野比佢啦 話晒係你欠佢ge,如果燒完野拜完都係唔得ge,咁你好快d搵個大師打番堂齊,仲有,係7月14個晚盡量唔好出夜街,一天黑就好番屋企啦,就算要出都好,盡量搵多幾人部,如果唔係個d野 好易攪你(你落左時運會低左)記住唔好一個人係屋企叫多幾個人(男女都得,最好係男有多d陽氣)如果仲係驚ge就去朋友度住一,兩晚 唔好成日住呢件事啦,你只會愈諗愈壞|||||你燒d野比佢啦....你落去同d買元寶個d人講..佢地就會幫你嫁喇....
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()