close
標題:

部電腦不停全新開機,入唔到windows

發問:

我部機係用xp。 今朝突然間就入唔到windows,即係去到出左xp logo, 下邊有條走馬燈果個畫面之後就重新開機啦。 我有fd話按f11,之後可以用內置果個修復軟件來整返好個windows。 但係我按f11之後,佢剩係出左個select first boot device..(大約係咁啦) 之後就有hdd同cd-rom比我選擇。 但係我又唔知應該按咩...因為佢下邊寫{return}boot。 我又唔知應該按咩wo。 到底我部機係壞左d咩呢? 同埋自己有無辦法救得返呀? 因為其實我部機之前都整過,果個人剩係叫我洗機。 洗完之後又成日神神地,到今朝就搞成咁啦。

最佳解答:

有幾個情況會導致這原因 1,火牛壤了 2,機相開關壞了(機會偏低) 3,中毒 如果你不會看f11入面的資料便不要亂動了 因為那是set你底板的資料,當中有入window前看讀取CD或直接開啟硬碟等... 我建議你進入安全模式,再用防毒軟件掃瞄(最好用卡巴斯基) 如果安全模式都入不到...便把火牛換掉或洗機吧~~ 2008-04-12 23:24:54 補充: 4,底板電溶爆了

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()