close
標題:

08~09 好正既歌

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我咩歌( 英文 普通話 )都聽 最好唔好係日文歌同埋廣東話( 要真係好聽)~ 除非真係好好聽啦 個人比較庵尖 所以敬請原諒 更新: 好多謝你地既答案,不過請問有無d英文歌,我嗜好英文歌 Sorry ~ THX

最佳解答:

披星戴月 張敬軒 情人節您好嗎 張苡澂 戀愛令人心痛 鍾嘉欣 / 韋雄 最後最後今天 有耳非文 / Mr. 愛得起 (粵) 梁詠琪 一走了之 戴夢夢 二缺一 蔡卓妍 太陽照常升起 陳奕迅 黑白變奏 吳卓羲 / 陳鍵鋒 十二年沒有冬天 小肥 始終會行運 古巨基 Rainism Rain 定局 張敬軒 Unlock Me 方皓玟 密流 莫文蔚 可不可以愛我 盧學叡 無言無語 側田 祝英台 謝安琪 Allegro Opus 3.3am 陳奕迅 崖上的波兒 何鎂沂 旁觀者傷 江若琳 試聽:moov.com.hk 睇有咩新歌加新碟: http://www.lemonmusic.com.hk/index.htm 希望幫到你 2009-02-12 21:12:40 補充: When I'm With You Backstreet Boys-I Want It That Way Don't Forget About Us High School Musical2-Every day Jewelry-To you Maria Arredondo-burning Mariah Carey-bye bye tAta y0ung - Bad Boy Sad Girl The Ting Tings - Thats Not My Name Trademark - Only love westlife - my love 哩d我唔知算唔算新,我d fd send比我,我諗都認該新既!

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()