close
標題:

我想請問08年會考自修生幾時有得報名?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想請問08年會考自修生幾時有得報名? 同埋報名程序係怎樣... 如果想報考中文需要買會考書嗎? 謝謝!

最佳解答:

1.08年會考自修生報名ge 有關事宜應該仲未公佈, 你可以上考評局個 website 度意 吓 .... 2.我覺得中文呢d language ge 科目係唔駛咩書, 係平日累積返嚟, 只要你平日多閱讀, 作文文句通順, 用字恰當, 切題就ok.....如果真係唔放心或真好唔掂咪補習lor......不過我補過, 但我覺得幫助唔大lor.....

其他解答:

Go to tutorial shop. No need to buy textbook. OK You can phone to HKEAA. Sept 2008 . You can go to apply for the rubblish I am 32 . I want to sit for HKCEE . But no one accept . Can you help?
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()