close
標題:

04年畢業想考反英文會考合格,找有心人比意見

發問:

23歲男仔,畢業5年只想考反會考英文合格, 做左幾年sale覺得無晒前途,做到喊,想轉工或考police, 如果係係過來人或有心人一定明我依家感受. 有無人可以幫到我? 有無主攻會考合格之類課程? 要操d咩練習,pass paper? 下年4,5月會考又來,同埋轉左課程唔知自己讀唔讀到, 得半年時間唔知準唔準備得切, 請各界朋友幫幫忙,比少少意見我! 萬分謝意!

最佳解答:

去補習社補習la~佢地熟悉ce既考試方式~又幫你tip埋題~ 如果你英文根基差既話最好上d基礎班先or自己做多d grammar,,, 搞掂哂先再報補習社。 如果報補習社最好响會考前2,3個月留意,因為果陣最多intensive course,可以幫你沖~ 其實英文做pastpaper作用不大...... 因為新既syllabus只有2,3年,而且基礎唔好係咁做都冇用, 所以最好睇多d英文newspaper,英文書...... 練好reading既speed,再去搵d mock卷&pastpaper,count住時間操, 响生活中接觸多d英文,咁英文都會進步。 最好都係去下依家果d補習社,因為佢地真係可以幫你專攻, 我自己覺得活學教育既Amanda Tann唔錯, 你可以試下1個月先,1個星期都係上1堂, 再加埋你自己慢慢努力,要合格唔係問題。

其他解答:

先多謝兩位朋友! 仲有無朋友可以分享下自己d經驗呀?|||||作為一個中7的畢業生, 我極度推薦宏佳補習學社報讀Dr.Paul Hill sir的英文會考補習班,打好基礎. 那裡採用小班教學,每班人數不超過7人,老師更加照顧每一位學生需要.能因材施教,,教學質素絕對有保證. 而且, 宏佳補習學社的老師均採用現職教師,教學經驗豐富, 深入淺出,針對公開考試. 如果你經我張鈞樂同學介紹及報名, 可獲九折優惠. 如有任何查詢,可以send e-mail 或打电話給我,本人非常樂意解答你的問題。 宏佳補習學社地址: 九龍太子彌敦道755號合盈商業大廈5樓A室. email: kwanlok18@yahoo.com.hk mobile phone: 9751 8606

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()