close
標題:

40週05日啦~~有什麼方法可以令bb出身ar~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我本來係6月10日預產期, 如果再唔生的話就6月22日先去病院催生! 其實係什麼原因引致bb唔出黎呢?? 咁耐催生有冇影響架!!

最佳解答:

我個bb足足遲了10天才出世, 即是41週+3呀! 當時我都好擔心, 已放了成個月產假(我是放前四後六的)都沒有動靜, 親戚朋友們日日打電話來我家, 一聽到我把聲, 就問我:"點解我仲係屋企? 點解我未生?" 不過醫生說預產期是計算出來的, 基本上37週至42週都是正常的. 我的bb就是在家準備入院催生的前兩日, 就自動出來了. bb唔出來的原來有好多, 子宮頸未夠熟(即是未夠軟)都是原因之一, 如果未夠軟, 到時生起上來好多個鐘都未開到一度就仲慘. 你放心啦! 趁現在你好好休息, 訓多D. 日後bb出世後, 你會有一大段時間是長期唔夠訓的呀!

其他解答:

阿媽教用雞煲蔥,當普通湯水咁飲,飲左好快會生. 不防一試, 材料又簡單, 又適合大肚婆吃. 我家姐兩胎都好似妳咁, 飲左真係見效.|||||一切聽從醫生吩咐去做
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()