close
標題:

11月16日是否搬屋吉日?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我打算這天搬屋,我的生肖是雞,老公的生肖是馬,請問搬屋吉時是幾點?仲有我想問搬左野入屋之後是不是要再拜神(我之前已拜了四角)? 更新: 咁如果我揀11月22日,個日好不好,同埋邊個時辰好?

最佳解答:

這日都可以,但十二月十九日最吉利,在11月16日時辰是辰時及未,申最好,如要拜神的話,請把米由屋外灑入屋內,但這日不淮安床,安床在18號未時,thx

其他解答:

這日是收申日,剛剛庚申日受死無氣,殺入中宮,犯之主人大凶。話邊個同你地揀? 可以揀個第二日,拜咗神都未必幫到你。
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()