close
標題:

變形金剛08大黃蜂

發問:

08大黃蜂曬斷貨,我想相問where有得賣or會唔會翻貨

最佳解答:

我尋日打電話去孩之寶問 佢話有新貨返 有08大黃蜂 但兩箱貨只有一隻 而d貨最車係吉之島有得賣 但一間得一隻 玩具反斗城應該就有 你可以打電話去問 我都係尋日打去吉之島叫佢留一隻俾我 建議你打去總代理,孩之寶問 佢地的服務態度好好 令我可以買到心頭好

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我晌 YAHOO 拍賣見過 你可以試下 我都係晌 YAHOO 拍賣 度買左個合金柯柏文比我男朋友 ^.^/
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()