close
標題:

(10分)如何設立網上商店?

發問:

(10分)如何設立網上商店?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我自己曾經開過好幾間網上商店. 通常網上店舖只需要好低的成本經營. 以前開網上商店好煩, 又要搵web designer 設計, 又要搵programmer 做shopping cart, 每次更新website又要求web designer或programmer, 又要比廣告公司欺騙.... 等等. 而家就容易好多, 又平, 又快 又方便. 以下是部份經驗. 我的網上店舖只是用了約$20 us dollar ($160港元) 月費經營. 另外paypal.com 收取約2% 交易服務費. 郵寄費全部都是由客人另外支付. 1. 我是用一些website builder DIY 工具先建立自己 website. 沒有請 web designer, 全部自己做, 非常容易, (save me a lot of money) 月費約$16 us dollar, 包括web hosting services, 更包括 shopping cart system, website 自動 promotion 功能, 數千webpage設計選擇... 不需要再求programmer. 我的web builder 公司是 http://www.lowpricebuilder.com 2. 用$10 元美金年費呈請一個domain name (例如: www.YourCompanyName.com). 可以用美國的 www.GoDaddy.com 公司. 3. 去www.paypal.com呈請個account. (方便網上直接收費) 費用全費, 只需要支付paypal.com 約 2% 的交易費. 4. 有了以上一切 , 再於美國或香港ebay登出你website的products, 用外國免費 froum 或 free advertisement website 推廣自己產品. 開始時可能好花時間, 因為你要幫每件貨加上stock number, 又要take photos, upload 上server, (可能相片又要做editing) ,.... 等等. 但是當完成後, 每天的工作量就好少. 工作時間好自由. 你可以從website內知道有多少反映. 就算唔夠生意都唔洗交貴租. 如果你日日都困於細細的店舖, 又唔夠生意, 又要交貴租. 真係人都癲. good luck.

其他解答:

你有無興趣開間網上商店呀...賺得仲多...又可以收到好豐厚的廣告錢~~我都開左一間.. http://shopPING.coms.hk/ 我有識人做網上商店的~~你有興趣msn我: bonnieki67@hotmail.com有折扣優惠的|||||有興趣開網上商店~~我有識人..可以平好多,而且功能上又真係非常正...我而家個網上商店 http://shopPING.coms.hk/ 真係幾正...又可以收埋廣告錢...月賺過萬好EASY 有興趣就聯絡我: email:tszwan_choi@yahoo.com.hk|||||If you have interest in e-commerce. please contact me at cseprina@yahoo.com.hk. I am seeking for a partner|||||(1).先準備公司購物須知 , 公司內容(給客戶清楚了解公司的運作,令客人有信心o) (2).貨品及相關的的相片 , 貨品價格 o (3).上網購買域名 , 域名記得要特別及容易記 o*有d公司可買多年域名 o (4).可購入DIY功能的網頁 , 容易建立及價錢不貴 , 好過自己寫 , 太費時 o (5).在多個地方廣告 , 不一定網上 , 在周刊或其他渠道都可 o ***如果要在網上收費 , 要通過網上銀行 , 因此要做商業註冊 o
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()