close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

邊到有得收購杯,碗,碟!!!20點

發問:

我有好多杯,碗,碟(上百隻) 邊到有人收!!! 最好近長沙灣,深水埗 更新: -口-........唔識看英文.... 更新 2: 唔識答我呢個問題既人....可以幫我番左下邊個段英文嗎.....我會比番點你

最佳解答:

E-MAIL 我:KAWAIKIKIYEE04@YAHOO.COM.HK 2010-04-14 13:09:34 補充: 我有興趣....

其他解答:

ucangotoaplistreetinshamshuipoforsellingordonatetheseutensilstocharityorganizations.Fortheformer,itwouldbequitedifficultsincetheshopsgetlotofdishesandutensilsfromchina.
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()