close
標題:

Nokia C5-03入game問題~!

發問:

唔該..我想問下Nokia c5-03用左usb連落電腦之後.. 應該將隻game擺係邊個file??同埋擺完之後..係手機個度應該點咁番出黎裝?? 同埋最後1個問題..隻game要咩格式..jar or sis or其它?? 更新: 我係新手黎..希望各位盡快解答thx哂~!

最佳解答:

題主,我嘅回答如下: 唔該..我想問下Nokia c5-03用左usb連落電腦之後.. 應該將隻game擺係邊個file?? 唔係將隻 game 擺係邊個 file,而係下載落嚟隻 game(隻 game 嘅格式(即係個 file extension)係 sis,sisx 同埋 jar)係需要安裝嘅。 既然閣下已經將部 Nokia C5-03 經 usb 連接落部電腦度,咁就可以喺部電腦 double click 個 game file,然後跟住電腦同埋手機上面嘅指示嚟安裝,直到安裝完成就可以啦。 同埋擺完之後..係手機個度應該點咁番出黎裝?? 喺 "功能表 --> 應用程式" 裡面可以搵倒已經安裝咗嘅 game。 同埋最後1個問題..隻game要咩格式..jar or sis or其它?? 上面已經講咗啦。 **希望對題主有幫助,仲請唔好移除問題** 2011-01-22 23:43:12 補充: 多謝題主揀選我嘅回答!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()