標題:

我睡得太久我是否有病?(我一有時間就睡12小時<)

發問:

我睡得太久我是否有病?(我一有時間就睡12小時<) 我可不可以不看醫生,就治療好?

最佳解答:

睡得太久 ... 是否有病? 不一定 ... 有幾種情況導致你需要睡多一點 ... 而且12小時亦不算太長, 又唔係日日瞓12小時, 不用擔心 ... 1.你沒有講你幾歲 ... 如果你年紀仍小, 是需要多睡和睡眠充足 2.平時睡眠不充足, 一有時間就瞓番夠本, 甚至瞓12小時, 也不是不正常 3.如果唔瞓12小時個日, 不會覺得唔舒服, 偶然係咁, 就不用擔心 可不可以不看醫生,就治療好? 1.如果不是常常都要瞓12小時, 就不用睇醫生 2.可飲紅棗茶 ... 用紅棗20粒, 滾水沖服, 當茶飲 3.若渴睡而影響日常生活, 就要睇醫生

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    文章標籤
    時間 有病 太久 我是
    全站熱搜

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()