標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

(10) 入

發問:

我得10 old 但係我好想同我仲意個男仔做愛... 我e+日日睇色情漫畫 又覺得好好睇... 日日又玩勁舞想溝仔 但又唔成功 又咩好野呢??

最佳解答:

妳太細個啦,所謂毛都未出夠,而且心智未成熟,應該做的運動到左18歲先好泡仔啦,10歲應該好好享受學校生活同家庭快樂既,阿門

其他解答:

我可以幫倒妳 請ADD 我MSN LA wingfai1203@hotmail.com 我地傾下LA|||||too young,don't think about made love this time,better thinking how to study.|||||你過多3-4`年先講做愛呢家野@@|||||奉勸你一句不要在公開網頁上大談這些話題,可能會引起官司。謝謝
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()