close
標題:

17歲想落仔

發問:

我想問m遲黎左幾多日先叫有左?? 因為我上個月4號黎.. 今日7號都未黎m 遲幾耐先會有左?? 咁如果我想落仔 今年得17歲 點樣可以唔比家長知?? 唔該大家教下我,,thx* 更新: 我都知如果我真係有左 而我又落左佢係好殘忍 但我仲讀梗書 我唔想冇書讀 所以我會揀唔要佢 所以我好想知有咩方法可以唔比家長知而又落到仔 去家計會會唔會可以唔比家長知?? 唔該大家教下我...thz

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

未夠十八歲一定要通知父母的 雖然仍未知你係咪有左 但生命可貴,不要抹殺一條小生命的生存權利 如果唔想父母知,可咨詢專業人事 好似社工同專業機構 我提供d資料比你 家計會 灣 仔 軒 尼 詩 道 130 號 修 頓 中 心 地 下 , 八 樓 , 九 樓 及 十 樓 電話: 2575-4477 http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style=template1.asp&content=home/mainpage.asp 母親的抉擇 未婚懷孕服務部熱線電話: 2868 2022 http://www.motherschoice.com/pages/index.asp?pg=home 希望幫到你~做每一個決定前一定要想清楚﹗ 有d決定係永遠忘記唔到的 2007-03-10 17:37:34 補充: 意外懷孕只得三個做法1. 墮胎 2.自行照顧 3. bb出世後給別人領養既然你明白到自己都照顧唔到自己,選擇墮胎都係為你將來好既而家亦唔係責怪你既時候,但希望今次事件之後,即使係咪真係有左你同你男朋友都明白到有d野係自已承擔唔到後果,同埋後果既嚴重性 2007-03-10 17:37:51 補充: 係香港未夠十八歲做墮胎手術,是會通知父母的這是法例規定,但絕不鼓勵你選擇到國內墮胎因為太危險,國內衛生環境太差了,而且沒有任何保障唔單上有機會手術失誤,令你影響日後你再次生育,仲有機會令你陪上性命 2007-03-10 17:38:01 補充: 其實同你父母講清楚,都唔係一件太可怕既事,你想想,有咩事比起做墮胎手術恐怖?而且做完手術之後比起生bb更傷身,須食進食進補食物同埋需要別人照顧其實只要你真心改過,有悔意,做父母的一定會照顧你同支持你!第一步你可以去家庭醫生度驗孕,確定係咪真係左先如果真係有左,你可以去家計會度尋求協助,佢地唔會即時通知你父母的直到你決定要做手術,你咨詢左佢地既意見先,既然已經有左就要想辦法去解決了你呢個時候要搵社工父母幫你了,千祈唔會為求隱瞞而去國內做手術!

其他解答:

去家計會落一定會俾家人知,因為要動手術, 你未滿18歲要家長or監護人簽名才可做手術. 而且就算你瞞到一時,你所提供的資料亦都好快會有社工跟進.俾家人知道都是遲早的事. 我唔鼓勵你落仔,但現實係唔落你會好大麻煩. 如果你決心要落,首先籌備一筆費用.約一至二千元. 然後去找私家醫生,記住不要找相熟的.相熟的有機會穿褒,又或者太過關心你而唔肯幫你落. 可以找你朋友相熟的or你居住區域以外地區的醫生. 如果好彩係香港找到醫生肯落,雖然費用高少少,但比較安全. 再唔係就係去大陸落,價錢較平.但有相對危險性.建議去大型醫院穩陣d. 我都唔知算唔算幫緊你...不過今次之後你真係要醒d. 就算忍唔住想咩咩都多一手準備,免得事後手尾長. p.s一定要懷孕3個月內去落,不然會對身體傷害很大.|||||唉..睇到答你個d人講既野真係好無奈 冷正義..講埋一堆垃圾 教訓黎都多餘啦.. 話個一句2句就會為佢地改變咩..而家唔有都有左啦 命黎嫁..仲講埋d費話...唉.... 講咁多野.... 其實...我都係有左...但係唔知邊到有得落 好慘..冇人幫到我|||||為什麼你還要讀書?你做事前都不去計算後果, 只求一時歡樂,讀書那麼辛苦,有點奇怪你會 想去讀書。 凡事要付出代價,請做事前想清楚後果才作 決定。不是單說落仔,而是包括你與人上床前 又或者日後你做其他的事。|||||睇定d la!! 有時m期唔準架... 不過... 要落仔,你可以去大陸或黑市..... 衛生簡直不值一提..... 想清楚先好下決定先好呀....
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()