close
標題:

今年16歲想自己去申請戶口

發問:

我今年16歲,打算今年暑假去做暑期工, 但係我又冇銀行戶口,所以我想自己去申請1個 我知要帶 身份證 同 住址證明 但係我本手冊冇地址,自己又冇住址證明(冇咩人寄信給我) 我又唔想同啊媽啊爸去申請(因為關系唔太好) 除左用啊媽啊爸的住址證明+自己的出世紙之外 有冇其他方法?! 雖然今年16歲 不過我依加係F.2 可唔可以問學校取住址證明?

最佳解答:

用啊媽啊爸的住址證明+自己的出世紙已是最簡單的方法。 住址證明可以係電費單、水費單或政府機構函件。 基本上,學校唔會證明你住址的。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()