close
標題:

關於24個比利的各人格一問?(20分)

發問:

呢排睇緊『24個比利』 知道一個人分裂左24個人格 而係書入面有介紹到各人格既特徵 我想問既係點解會隨著唔同人格變,,身體特徵都會唔同既? 例如,湯姆係琥珀色眼珠,而大衛就係藍色眼珠 我明白佢地係唔同人格,但都係同一個身體 點解眼珠顏色等呢d身體特徵都會唔同既?? 而作者又係點樣接觸哂24個人格架? 同埋點解作者可以寫到佢地唔同既身體特徵既? (p.s不好意思,,因為好難解釋到問題,,所以問得好差)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你好. 其實比利(主人格)的生理特徵從沒有改變, 你在書中讀到各人的身體特徵不同, 其實只是醫師在訪問各人格時他們的自我介紹. 例如當女性小孩(忘了名字)人格出現時, 醫師便訪問"她", 而"她"則解說自己的年齡, 性別, 身體特徵等, 醫師隨即加以記錄. 也正因為身體特徵不會改變, 所以醫師每次見比利時都要先問他現在是那一個人格. 24個人格中有十多個都是"隱性人格", 意思是已經被其他人格所排除, 不會再"站在探光燈下"了, 也因為如此, 書中並非對所有24個人格都有詳盡記錄. 作者親身訪問了比利(已隔合成"老師"人格)及多位醫療過他的醫師, 從而得知比利各人格的特色的. 希望解答到你的問題~~ 還有一點, "24個比利"一書可說是未完結的, 你想知道比利療程的結合的話, 請看"比利戰爭"一書.

其他解答:

http://www.purple-nine.net/forum/viewthread.php?tid=360 呢個website 都有介紹過24個比利le 本書. 你可以上去睇下... 不過我仲未睇過le 本書, 我從書本個介紹黎估下喇, 湯姆 大衛, 佢地只係用比利個身體黎顯示自己個人格, 而眼珠, 身高, 體重 就唔會影響到比利個身體. 即係好似借左比利個身體黎用咁, 但係比利係唔知有其他人格係佢身體度... @@ 點解眼珠顏色等呢d身體特徵都會唔同既? 事實上,在他內部(包含比利在內)總共有24個人格存在,這些人格不僅在性格上,甚至連智商、年齡、國籍、性別方面也都各不相同。 le 個o係本書ge 介紹度copy 出黎ge.... 而作者又係點樣接觸哂24個人格架? 在雅典醫院單獨與他在病房時,我發現走進來的比利與第一次見到的比利非常的不一樣,他說話吞吞吐吐,膝蓋緊張得抖個不停,記憶力非常差,而且有很長一段時間由於健忘症而呈現空白,他可以大約談到記憶不甚清晰的過去,聲音因痛苦的回憶而發顫,但無法提供細節部分,我嘗試多次仍無法成功,此時我準備放棄了。 然後有一天,令人驚異的事情發生了。 威廉.密里根第一次完全融合在一起,呈現出全新的個體,是所有人格的混合物。融合之後的威廉.密里根對於過去發生的事物記得非常清楚──所有人格的思想、行為、關係、不幸的經驗以及可笑的冒險經驗等等。 本書一開始時我就提到了這一點,讀者們可以瞭解我是如何將比利過去的事件、個人的感受、孤獨的會話給一一記錄下來。本書中所有內容均得自融合後的比利、其他的人格以及他生命中不同階段所有接觸的六十二位人士。對話與景象是比利的記憶重組,治療的過程則直接取材於錄影帶。書中沒有一絲一毫是經由我創造或改編而成。 都係o係介紹度copy 出黎ge.... 同埋點解作者可以寫到佢地唔同既身體特徵既? 唔係太知, 但我估喇! 由2大人格, 亞瑟(27yrs) 同 雷根(22yrs) 控制住其他人格ge, 因為亞瑟係身一個發現有其他人格存在ge 人, 安全的環境中由他負責管理,決定誰可以從「家庭」中站出來講話。 (啫係有控制住其他人格ge 權力) 雷根在危險的環境中由他負責管理. 我諗係le 2 任人格喇... ^^
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()