close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想學琴~可唔可以自學呢?

發問:

我今年26歲~我想學琴~自學行唔行得通呢 ?電子琴係咪會學壞手勢架?如果買鋼琴會唔會好貴架?

最佳解答:

自學唔係唔得既~不過我建議先報琴班學幾個月至一年 學識左點睇譜音符,等自已有個基本既音樂底先 本人都係學琴之人,有d譜真係幾難明白架~ 如果有個老師係旁邊指導下的話,會學得快d 同埋如果自學的話,有時彈錯左都冇人知,令自已學壞手 至於電子琴我就唔太建議喇﹗~因為鋼琴同電子琴其實係兩種樂器黎架 睇既譜同彈法都有d唔同架~電子琴既琴鍵係比較細同輕,而且練唔到大細聲的~ 只不過d人貪方面好多時都會用電子琴來找替鋼琴者﹗ 如果你初學可以選擇平平地買一部二手鋼琴,幾千就有一部架喇 到你真係學到高級d,咪買過部新架囉~係咪﹗ 2006-12-26 20:08:18 補充: 學琴冇分年齡架﹗學無止境嘛﹗有心學點解要被年齡限制住者﹗~我有d朋友30歲都去學啦﹗~鋼琴真係一項好好既興趣,又可以令自已平靜d~想學就去學啦^^支持你

其他解答:

學琴5洗理你幾大,皇家個邊都無講 只要你懂得看譜(theory個 d):key signature,time signature,dynamic.... 我都有自學,有1-2年,之前有跟人學過,但佢都無點講,所以我個時全自學,學左幾本 而加有跟miss(exam) 原來自學都可以!!!!sight-reading仲好,認音知識比人好,因為自己會比miss捉音捉得勁 miss仲以為我天生的..... 普通的電子琴的確會學壞手勢,因為你彈幾大力都係gem,無dynamic可言 但有d不會,yamaha個d可以較 鋼琴最便宜都萬幾,我個部一手都萬幾二萬,樂韻買的 二手便宜都無萬幾,我見過yamaha二手,都十幾萬,係觀塘琴倉|||||NOT EASY|||||我覺得好睇自己學琴ge 目的,如果只係想自娛ge,其實自學或者用電子琴彈都冇咩所謂啦~平平地~咪當玩下lor~開始時可以學下彈chord先lor~自己伴奏自己唱,自學唔係唔得,但係最好都係有人教lor~你可以幾個week先一堂,學少少,得閒咪返去彈下lor! 如果你學琴ge目的係想考級,以考到某一個級數為目標ge,咁你就最好買鋼琴同搵人教你喇,因為冇人教係真係會學壞手勢ga! 希望幫到你! ^_^|||||吓.... 自學唔係唔得ge 但係唔係幾好wo......你都唔算後生啦 d手指都冇咁靈活啦. 都係搵老師教啦 買鋼琴一定好貴囉.. 但係你要學就幾貴都買鋼琴好過買電子琴啦
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()