close
標題:

會考12分出路...

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今年會考12分 但冇中六學位收 可以有咩出路?要幾錢同讀幾耐? 如果讀私校,邊間好?(最好九龍) 英皇,遵理,現代定其他,邊間好??? ...... 更新: IVE,副學士,文憑,係咩離嫁? 更新 2: 中英文合格

最佳解答:

12分,其實一d都唔低分 但係夾硬升上中六的話 會好辛苦嫁! 我有個朋友佢16分, 有中學收左佢升中六 但係今年佢jupas都冇u offer 因為跟本就冇得同其他20分以上的人爭... 唔係自己能力唔夠, 而係跟本其他人太勁... 如果冇十足把握考好al升到大學 我真係唔suggest你去中六。 我會建議你讀asso, ive, high dip果d啦 Asso即係副學士,如果好似你咁, 考完ce, full cert既話, 都有好大機會收你讀副學士先修 副學士先修係讀1年的, 之後就會讀1-2年既副學士課程 成績好既話都會接返所屬學院的大學。 不過學費就好貴,4萬幾一年, 但有學資可申請。 high dip即係高級文憑, 同ASSO差唔多,都係total讀3年, 唯一的分別係ASSO係for一D 一心入大學的學生, 而HIGH DIP都可以讀大學, 但亦可以唔讀大學出黎做野, 所以HIGH DIP的COURSE比較專D, 而ASSO比較多元化D,比你入大學揀科。 學費都係同ASSO一樣。 IVE我相信你都聽過, 就算CE幾差都好.. 佢都會收, 睇下你的興趣姐。 不過相比起佢同ASSO, HIGH DIP IVE的工作認受性相對黎講是較高的。 或者咁講,僱主始終對ASSO, HIGH DIP的信心唔多, 因為佢地都算係D新的COURSE。 所以如果你真係想清楚將來在某一方面發展, IVE是唔錯的。 而學費亦平很多,萬多一年。 希望幫到你=]

其他解答:

一年時間...去台灣升學...去內地升學...或者自修一年會考。 香港有7成承認台灣大學,9成承認內地大學。 兩者都係要考一個台灣或內地的聯招試。 唔好浪費一年時間啦,報個課程去應付聯招試。 都係係香港讀姐。 當買個保險,有間內地大學取錄左先啦。 如果你有野問內地大學可以問我,我都係過內人。|||||你中英文系點, 會唔會再去考會考?|||||我本身今年都要CE.. 但因為我上年F4成績唔好, 所以我去左大陸一間加拿大學校讀.. 你不如去我學校讀一年GRADE 12, 之後你就可以畢業.. 係我間學校畢業之後, 你會有OSSD(加拿大高中畢業證書) 到時你可以報讀全世界既大學 我學校叫做BOREN SINO-CANADIAN SCHOOL.. 學費又唔貴,又一定讀到大學, 對自己將來都有好大幫助, 同埋外國比hk有更多科目讀.. 有問題可以直接ADD我MSN/SEND EMAIL同我傾.. au_227@hotmail.com|||||遵理喇..英皇係讀唔到書.d電腦又廢..個 sor仲廢|||||升 學 去 愛 爾 蘭 讀 酒 店 管 理 加 旅 遊 , 唔 使 靠 哂 屋 企 人 , 自 己 的 學 費 同 埋 自 己 的 生 活 費 都 可 以 用 自 己 的 實 習 工 資 負 擔 到 , 自 給 自 足 之 餘 仲 有 錢 剩 , 好 過 你 係 香 港 讀 3 / 4 年 又 入 唔 到 U , 又 搵 唔 到 野 做 , 如 果 用 十 幾 萬 讀 香 港 私 營 學 店 又 唔 知 讀 完 張 證 書 認 唔 認 可 , 如 果 怕 負 擔 唔 到 , 學 費 可 以 向 銀 行 借 低 息 升 學 貸 款 , 我 地 機 構 係 獲 得 銀 行 信 任 , 無 需 向 財 務 公 司 借 貸 。 而 且 係 學 校 會 要 求 每 一 個 Level 都 要 實 習 夠 一 定 既 時 數 , 實 習 既 地 點 係 果 邊 政 府 旅 遊 協 會 既 酒 店 或 飲 食 集 團 , 實 習 所 得 的 工 資 完 全 可 以 cover 到 你 的 生 活 費 , 如 果 想 幫 補 學 費 , 可 以 做 埋 p-time , 愛 爾 蘭 法 例 規 定 , 最 低 工 資 時 薪 8.65 歐 元 , 實 習 所 得 既 人 工 一 個 月 大 約 HKD$16,000 , 這 薪 金 係 香 港 黎 講 可 能 好 高 , 但 係 係 歐 洲 非 常 普 遍。 FETAC Level6 的 學 歷 , 相 等 於 香 港 預 科 畢 業 , 畢 業 之 後 你 可 以 拎 住 FETAC 所 頒 發 的 證 書 , 無 需 考 入 學 試 , 報 讀 歐 盟 27 個 國 家 任 何 一 間 大 學 。如 果 想 係 果 邊 讀 埋 大 學 的 話 , 亦 可 選 擇 報 讀 有 實 習 的 學 位 課 程 , 實 習 的 工 資 亦 可 以 幫 補 到 大 學 學 費 ! 我 地 間 學 校 係 一 間 當 地 政 府 全 力 支 援 的 學 校 , 校 舍 , 實 習 地 方 及 方 式 , 學 費 , 出 路 也 有 政 府 的 全 面 支 援 , 校 舍 面 積 非 常 大 而 且 比 起 香 港 既 大 學 環 境 更 加 優 美 。 而 且 這 個 學 科 由 愛 爾 蘭 旅 遊 局 Failte Ireland 定 制 及 親 自 監 管 , 亦 會 由 當 地 政 府 教 育 機 構 頒 發 畢 業 證 書 , 證 書 歐 盟 27 個 國 家 同 中 國 都 認 可 , 質 量 絕 對 受 到 保 證 。 FETAC 係 愛 爾 蘭 既 教 育 機 構 , 上 佢 個 官 方 網 頁 可 以 check 到 有 無 依 間 學 校。 如 果 你 想 去 外 國 留 學 , 拎 一 個 國 際 認 可 的 學 歷 , 但 又 擔 心 負 擔 唔 起 學 費 的 話 , 愛 爾 蘭 絕 對 係 不 二 之 選 !! 想 了 解 多 d 可 以 直 接 搵 我 傾 下 e-mail : raykwan@iihcs.hk 希望幫到你
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()