close
標題:

點解08年ge女新人咁快就有fanz club?

發問:

點解08年ge女新人咁快就有fanz club? 係咪佢地未正式出道ge時候就以經有? 咁佢地ge fanz通常點迫佢地ge idol? 更新: 咁佢地ge fanz通常點識佢地ge idol?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

以我話果d所謂fans都係林記黎架! 可能係公司幫佢地安排等佢地容易上位咁啦! 你諗下邊度有未出道ge新人就有fans先得架! 都話未出道又點會有人識呢? fans 通常都係迫佢地ge idol 搞d乜乜聚會咁囉!

其他解答:

我唔同意你講法 唔係你所講既咁囉... 有D星未出道就有Fans 點解? 佢地過往有可能係做幕後既 未出道已經有Fans欣賞佢 跟左好多年佢先出道 好似Kenix 咁 未出道都有好多Fans aR!!!! 係Fans 令佢出道既-- 唔係甚麼臨記 個D Forum 係真ga 無可厚非 有D係公司開既 但大部份都係Fans 開ga 朱韻詩個個囉 咪係真gag low http://justfortina.e.forumable.net/tc/index.php 有乜得罪...多多包涵=]|||||無可否認有 d 人 ge fans 係買番黎... 但係都有好多新人 fans 係真的... 有 d 新人, 其他人睇落好似未開始宣傳未開始有歌, 但係有時佢地出席一 d 細show, 亮過一兩次相, 如果在場有其他 artist o係度, 就一定會有追星族睇, 會有追星族就係咁留意到呢 d 新人, 跟住開始幫佢搞fans club, 我自己就係咁樣開始跟我個星... 加上有 d 新人, 你唔會知佢以前做過 d 咩, 有 d 係model, 有 d 以前有唱商場, o個一度都會有 d fans 呢... 又唔好以為全部新人 fans 都係買番黎....|||||fanz club係唱片公司用錢買返嚟,fans有d係大佬吹雞叫嚟,有d係收錢嚟,我朋友去過
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()