標題:

09會考生求救

發問:

我讀完中四之後兩年無讀書,自修生名義報左2009會考,本來打算找私人補習急起直追,希望可以五科及格 但因為工作非常忙碌,根本無時間可以讀書,我到左而家一月底先可以開始溫書, 我對會考既野完全唔知道,我完全唔知應該點樣開始,又唔知要買咩書之類,各位請俾d意見我,愈多愈好,感謝 更新: daniellolo1 唔該曬你,我而家都買曬各科既past paper,會俾心機做, 不過6-8個鐘就難d,實在好難抽咁多時間><我打算一日抽4-5小時, 補習班更加就唔到時間去啦.所以先做自修生之嘛... helloyeah0456 其實我係自己一個生活,每月既支出好大,一定要繼續工作, 我又唔想屋企人辛苦所以都係諗住靠自己,不過都多謝你的提議

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

而家開始溫!!時間都好充足!!! 1) 只要你每日去自修室溫書,,溫6-8個鐘左右 2) 買3-5年past paper,,,做哂 (睇熟d model answer) 3) 去補習社補d精讀班 做齊3樣,,,,包你五科及格呀!!!!!

其他解答:

可唔可以唔工作 專心埋呢少少時間 唔分心高效率
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()