標題:

英皇歌唱大賽08歌唱比賽時可以把伴奏音樂升或降調嗎?

發問:

我準備用韓紅的一首歌參加英皇歌唱大賽08歌唱比賽(試音初賽),但由於個人音域問題, 屇時大會工作人員可以幫我把伴奏音樂降調的嗎? 很想知道.

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我諗大會工作人員一定會滿足你既要求既.. 只要你同佢講下就得架啦.. 你真係諗住參加牙!好勇敢牙! 加油啦!我會支持你.. 如果你想識我..就add我啦!(lailai1232007@hotmail.com)麗 唔好緊張牙!希望你成功!

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()