標題:

新手11月尾韓國之旅

發問:

1) 本人會在11月尾去韓國想問天氣及氣溫如何? 2) 上網看到護膚品牌子仲多,邊幾隻會較好? 3) 有冇雪花秀價錢表? 4) 唱錢方面香港定係韓國會高D? 更新: 1) 本人會在11月尾去韓國首爾想問天氣及氣溫如何? 2) 上網看到護膚品牌子仲多,邊幾隻會較好? (偏乾)

最佳解答:

韓國多是凌晨機, 到了韓國,領隊會比我們留在機場約 1小時, 食吓嘢.可兌換韓幣(won)-不用在香港換, 因99%貴. 走時兌換回HK$,因會收COINS。 你可行出機場門口(1 minute), 便 feel 到有幾凍, 之後便可在行理取衣物換. 所以去時不用穿太多衫. 建議頭一兩日用口罩,因怕太冷,氣管不習慣易病. 韓國已1度, 若你在香港5-9度不用穿外套,便不用拎太多衣物 我去多次大部分D團友穿羽絨。一去到大家已穿,早晚都好凍。有D拎不夠衫便病。我覺得買衫好過買藥(睇醫生)。室內與室外的溫度相差太大,入到室內一定熱,有定心理準備,一定即除外套,冷衫,抓毛衫。你也不留在室內太久(多是用膳)見到雪一定走出外,食完一定逛街shopping︿︿11月底應已有雪。 雪花秀較合成熟的女士, 我覺得Laneige, Skinfood, The face shop的 護膚品好用好多,我的皮膚也乾的,而我用 Skinfood - Rice mask, The face shop - Aloe Mask 好好用。 .乾燥, 記得帶D MASK,護膚野Lotion, lipsticks. , 仲有涼茶包裝去沖,因多數食鐵板燒,超熱氣. 酒店大部份是暖氣(拎多套夏天衣服)

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1) 本人會在11月尾去韓國想問天氣及氣溫如何? 韓國.......邊到先? 2)上網看到護膚品牌子仲多,邊幾隻會較好? 首先要睇你係什麼skin.. 3) 有冇雪花秀價錢表? 雪花秀一定唔係香港天氣用....太oil啦 4) 唱錢方面香港定係韓國會高D? 老實講......你去韓國係shopping,上落唔係好大,所以冇所謂....韓國機場有得接 candyykyhk@hotmail.com
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()